misschien heel gek...

A

Anoniem

Guest
hoi,ik heb misschien iets heel geks,maar wil t toch effe voorleggen..

ons dochtertje v 8 mnd heeft vaak op foto''s een geel neusje...

eerst zag je dat gewoon zo niet,maar nu zie je t gewoon ook(niet dat t ons wat uit maakt)maar ik vroeg me af of meerdere kinderen dit weleens hebben gehad en of t wat kan zijn???groetjes

hihi! is jouw kleintje licht getint? mijn kleine dus wel daar zit een beetje indo in. zij heeft dat dus ook bij bepaalde lichtinval, meestal van voren.   ze heeft dus wat meer bruin/geel pigment in haar gezichtje. en de neus tja is vaak ook wat geler. geen idee. maak me er ook niet druk om...

Nou die van mij is een boeren holandse jongen! Een lekkere roodharige, maar af en toe zeiden wij ook tegen elkaar, iszijn neusje nou geel. Grappig dat ij het nu ook zegthahahahaha

Groetjes Saskia
mv RIk 04-07-07

Hoi,
mijn dochter heeft dat idd soms ook, haar papa is een indo (maar heel blank) en ik ook gewoon een kaaskop maar zij heeft dat dus ook op sommige foto's.
Groetjes van Sonja.

Hai JB.

Hahaha, die van ons heeft dat ook gehad. Nu soms nog. En wij zijn allebei blank.
De dokter zei dat het waarschijnlijk komt van de hoeveelheid carroteen die ze binnenkrijgt. (worteltjes, paprika, tomaat, pompoen, mais). Niets om je zorgen over te maken.

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan