Mijn zoontje wordt in aug 2 jaar het is de laatste tijd een gevecht met het eten hij wil smorgens niet eten s'middags niet en dan sávonds weer het zelfde liedje.
Ik wordt er een beetje gek van want adt kan toch niet goed zijn?
Hij krijgt tussendoor ook niet echt gek veel als s'morgens fruit en een paar keer drinken en dan s'middags als hij wakker is krijgt hij een liga en drinken.
Maar het is de laatste tijd niet echt gezellig aan tafel vaak als hij het niet lust dan pak ik het weg na dat hij eerst een hapje heeft moeten eten.
En sávonds krijgt hij dan ook geen toetje na het eten als hij niks heeft gegeten.
Hebben jullie hier nu ook last van en hebben jullie misschien tips voor me?
Hij heeft altijd eigenlijk goed gegeten en luste bijna alles nu zijn alle maaltijden bijna een drama wie herkent dit?
Alvast bedankt voor jullie tips.
Groetjes Miranda
Ik wordt er een beetje gek van want adt kan toch niet goed zijn?
Hij krijgt tussendoor ook niet echt gek veel als s'morgens fruit en een paar keer drinken en dan s'middags als hij wakker is krijgt hij een liga en drinken.
Maar het is de laatste tijd niet echt gezellig aan tafel vaak als hij het niet lust dan pak ik het weg na dat hij eerst een hapje heeft moeten eten.
En sávonds krijgt hij dan ook geen toetje na het eten als hij niks heeft gegeten.
Hebben jullie hier nu ook last van en hebben jullie misschien tips voor me?
Hij heeft altijd eigenlijk goed gegeten en luste bijna alles nu zijn alle maaltijden bijna een drama wie herkent dit?
Alvast bedankt voor jullie tips.
Groetjes Miranda