misschien inleiden

Donderdag ben ik 40 weken, had echt het gevoel dat ons " Truusje " eerder zou komen maar helaas. Waarschijnlijk net zo'n eigenwijs kindje als d'r broer.( 10 dagen over tijd)

De laatste keer dat ik iets heb geschreven is een week of 5 geleden, heb er gewoon de puf niet voor. Lees wel bijna dagelijks mee!

Tot 37 weken heeft ons meisje in een stuit gelegen. De nacht voor de liggingsecho is ze gedraaid gelukkig!
Omdat ik al 3 keer een blaasontsteking heb gehad ben ik ook getest op streptokokken B en de uitslag was positief, ben GBS draagster. Dat betekent dus aan een antibiotica infuus tijdens de bevalling en mag dus niet thuis bevallen....

Afgelopen weekend zo veel buikpijn dat ik bijna niet meer kon lopen, WEER een blaasontsteking! Net mijn 5de antibioticakuur achter de rug (3 daags) Mijn verloskundige vindt dat het zo niet langer kan ( heb ook erg veel last van bekkeninstabiliteit) en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Moet vanmiddag langs om een eventuele inleiding te bespreken. Ben hier aan de ene kant blij om, dan is het snel gebeurd, aan de andere kant lijkt een ingeleide bevalling me niets.
Hoor van alle kanten dat het niet echt prettig is. Ok is geen enkele bevalling, maar een weeenstorm zit ik niet echt op te wachten als ik aan de antibiotica lig en niet van bed af mag...

Wie van jullie is al eens ingeleid en kan me een beetje van mijn angst afhelpen?

Moet eerst maar eens afwachten wat de gyn gaat zeggen, maar goed, kan maar ast een beetje voorbereid zijn.
Eigenlijk is het ook heel erg spannend, misschien hebben we deze week ons kleine meisje in onze armen!!

Ik wil ook alle mama's die al bevallen zijn van harte feliciteren, heel veel geluk met jullie kindjes!

En voor alle (bijna) mama's die nog even moeten : zet 'm op en succes met de laatste loodjes!

Liefs Clau

Och meid het zit je indd niet mee met als die blaasontstekings. En dan ook nog dat je straks tijdens de bevalling een infuus krijgt en niet van bed af mag.
Ben benieuwd wat de gync zal zeggen. Een inleiding lijkt mij indd ook geen pretje( heb er zelf geen ervaring mee) maar jah dat heb je het wel al gehad en kun je je kleintje lekker vasthouden.
Succes meid!!!! En sterkte natuurlijk!!!
Laat je even weten wat de gync zei??

Liefs marielle 37w

Hoi!
ik ben ingeleid bij de eerste en heb wel weeenstormen gehad maar kan nu niet zeggen dat het echt veel erger was dan bij de tweede, die wel spontaan is gekomen. Vervelend zou het wel zijn dat je van de anitbiotiva niet van het bed mag, maar dat zou het ook zijn bij een spontane bevalling natuurlijk.
Idd zijn er veel gruwelverhalen over ingeleidde bevallingen, das jammer want zo heb IK het iig NIET ervaren en ze ken ik er echt nog wel meer hoor!
Ik zou het zo weer doen, liever dit weekend (37 wk ;)) inleiden dan nog 4-5 weken lopen!

Succes met je laatste loodjes, en probeer je niet druk te maken over dat inleiden, hoeft helemaal geen ramp te zijn!

He meid wat vervelend voor je, al die blaasontstekingen! Ik ben ingeleid bij mijn eerste en het was inderdaad zwaar, maar ik kan het niet vergelijken met een 'normale' bevalling. Maar je kan dan in ieder geval wel een ruggeprik krijgen en dat helpt wel echt hoor ;)
Succes!!

Wat vervelend zeg dat je last van een blaasontsteking hebt, ik kan je ook niet verder helpen, want bij mij zijn de bevallingen spontaan begonnen en deze hopelijk ook
Heel veel sterkte in ieder geval

Bedankt voor jullie lieve reacties.

De gyn was het met de verloskundige eens en ik word donderdag ingeleid, op mijn uitgerekende datum. Moeten om 6:30 bellen of er plaats is en ons dan om 7:00 melden.
Vind het erg spannend allemaal!

Ervaringen en tips zijn nog steeds erg welkom hoor!!

Liefs Clau

ow ik zou dat zo'n gek idee vinden dat je gewoon de dag weet dat je gaat bevallen.
Heel veel sterkte, en het gaat echt wel goed komen.
Ik zal aan je denken!

Terug
Bovenaan