misschien is dit wat?

A

Anoniem

Guest
hee dames

even een vraag met betrekking tot de meeting onder elkaar.
een vriendin van mij die doet dit ook geregeld met april hyves mama,s en hun huren dan een zaal af in een restaurand en dan hebben ze er een buffet bij zodat ze kunnen eten en dan ben je rond de €20.- kwijt dan   zijn we ook niet afhankelijk van het weer lijkt me ideaal toch?????of vinden jullie dit niks

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hey Patricia,

Dat lijkt me een goed idee. Dan doen we dit in december en dan een wandeling in het voorjaar.
Iemand suggesties voor een locatie?

Liefs Trudi

hoi meiden

in princiepe een leuk idee, maar ik vind 20 euro en reiskosten een beetje te veel van het goede. ik moet op het moment een beetje rustig aan doen met de uitgaven.
maar als jullie dit wel willen moet je het niet van mij af laten hangen hoor

groetjes linda

hoi allemaal

ik ben dus de vriendin van patricia (mama van caithlin) en wil heir ook actief worden op deze forum en ik hoorde van patricia dat jullie de meeting af hadden gezegt nou heb ik al twee meetings gehad 1 in zutphen (dit was wel iets minder want we moesten met alle kinderen en tassen een trap op dus niet echt over nagedacht) de 2de bij de goffertboederij in nijmegen heel erg leuk was het.

je hebt in utrecht ook een leuke speelhal.
e de goffertboederij is echt heel erg leuk ik zal  even een prijzenlijst opzoeken van hun nou hun prijslijst krijg ik niet hier op maar je kunt naar deze site http://degoffertboerderij.nl/  en dan onder koffietafels kijken en daar staan de buffeten die ze reserveren en dan kan je een zaal erbij reserveren dat kost niks extra.
wij hadden het toen van 13,50 en goed te doen was echt lekker.

een paar hebben toen speelkleden/boxklden meegenomen waar de kleintjes op kunne   liggen en gegever moment werden ze moe en konden ze heerlijk slapen en je kan er net zolang blijfen als je wilt.

nou dit was het dan groetejs van micheline mama van dani 26-04-08

Goh wat leuk, ik had dat ook al voorgesteld!
Ik had ook een locatie, waar je een lunchbuffet kon krijgen en dus een hele zaal voor alle mama's en kleintjes! Alleen dat is bij een van der Valk in beekbergen vlak bij Apeldoorn.
Dus totaal uit de richting van ons vorige afspraak!
De koste zijn daar 15 euro van! En je loopt zo het bos in.

Groetjes Suus

he suus ik ken dat bij van der valk en dat is super lunchen daar en ja de mogelijkheid is daar ook om het bos in te gaan zeker een goed idee.

Ik geloof niet dat mijn kleine rustig ligt, speelt of slaapt terwijl ik een tijdje aan het eten en kletsen ben... Onze meid is namelijk een erg actieve dame. Wandelen klinkt voor mij beter. Over het algemeen ligt/zit ze daar wel lekker in...

Groetjes, Bianca

Hoi Patricia,
Leuk plan!!!Dit in december of januari,  wandeling in het voorjaar?
Ik doe mee!Utrecht is hier 20 minuutjes vandaan, voor mij goed te doen.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan