Misschien kent iemand mij nog.... ???

Hallo!

Ik heb ongeveer 2 jr geleden ook meegeschreven hier op het forum.

Heb sindsdien heel wat IUI behandelingen gehad en begin dit jaar de 1e IVF-behandeling.

En die is GELUKT, ik ben zwanger!!!  Op 2 dagen na al 8 weken.

Ik wil graag een ieder die ook zoooo graag en ook al zoooo lang zwanger wil raken een hart onder de riem steken.
Ik dacht op een gegeven moment dat het ons nooit meer ging lukken, maar gelukkig hebben we de hoop niet opgegeven.
Na bijna 3.5 jaar ben ik dan toch eindelijk zwanger.

Liefs

Hi Bloem,

Ik ken je nog hoor. Iik kijk  al heel lang mee, al schrijf ik niet zoveel.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het is altijd  leuk om te lezen dat een behandeling succes heeft gehad, dat geeft ons allemaal weer een beetje moed.

Nogmaals gefeliciteerd en ga er lekker van genieten meid!

Liefs, Amber

Hai Bloempje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Volgens mij heb ik je wel eens zien rondzwerven hier. Zelf ben ik nu bijna 9 weken zwanger van onze eerste IVF behandeling. Ben jij ook uitgerekend in oktober? Dan zie ik je misschien wel op het oktober forum.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Belle

Hoi bloempje,

Nee ik ken je niet , ik schrijf nog maar sinds vorig jaar hier maar ... ik wil je wel van harte feliciteren met dit geweldige nieuws
Het is altijd een hart onder de riem voor ons 'wannabe moms'
Ik zit, sinds vandaag, op het wachtbankje.Ook spannend dus en wie weet

Een fijne zwangerschap en bedankt voor je bericht

Liefs, SunshineJo

Hoi,

ik ken jou ook nog wel gefeliciteerd. ik ben ook zwanger alleen niet via ziekhuis maar toch nog spontaan en morgen ben ik 9 weken zwanger dus dan gaan we ongeveer tegelijk bevallen. wij hebben het hartje al zien en horen kloppen ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap mag hebben.

gr. linda

Hey bloempje,

Ja ik ken je nog wel. Zat hier ook ongeveer dezelfde tijd als jij. Ben nu mama van Tim van alweer 6 maanden. De tijd vliegt. Ik was zwanger na de 1e IVF/ICSI behandeling.

Proficiat met je zwangerschap. Geniet er maar iedere dag van. Voordat je het weet is het voorbij (en dat is echt waar).

En voor alle lieve meiden hier. Veel succes en sterkte de komende tijden. Hopelijk mogen jullie ook snel goed nieuws krijgen.

Veel liefs
Nicole

Helaas is het alweer voorbij...

Afgelopen donderdag een echo gehad en daarop was te zien dat het vruchtje gestopt was met groeien.

Erg verdrietig!

Moet nu afwachten of het zelf loskomt uit mijn lichaam en anders wordt ik as donderdag gecurreteerd.

Liefs

Hoi Bloempje,

wat een ontzettend verdrietig bericht! En dat terwijl het al zo lang heeft geduurd voordat je zwanger was.

Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven en de moed kan opbrengen voor een nieuwe behandeling.

Heel veel sterkte.

liefs, Belle

Terug
Bovenaan