Misschien kom ik hier ook.

Hallo meiden ik ben Jootje 28 jaar heb 2 kids van bijna 4 en 10 mnd.denk dat ik zwanger ben,gisteren een heel vaag,licht streepje op de kruidvat test.gisteren ongesteld moeten worden(uiterlijk morgen)weet niet goed.(waren niet bezig met zwanger worden)heb sinds vandaag een zwaar/trekkerig gevoel in mn onderbuik,verder nog niks.
we willen nog wel een 3de kindje maar eigenljk pas over een jaartje.maar als het zo zou zijn is het welkom.test morgen nog een keertje,en laat jullie nog even weten
liefs jootje

hallo meid
wat zou dat een verrasing zijn zeg voor jullie
maar wel leuk heb je de test al gedaan
en wat komt er uit ben best nieuwschierig
hahah
groetjes van mandy

bij deze dan toch maar vanharte met je zwangerschap .
ja soms kun je er gemengde gevoelens bij hebben ik heb het nu ook op het moment ik en mijn man probeeren al weer 2 jaar om zwanger te worden van ons 2 kindje we haden van alles geprobeert maar niks wou helpen ik sta onder de gyn en dus daar had ik een afspraak over hoe nu verde en een week laater voelde ik me raar moe miselijk en kon geen koffie meer verdragen ik zij tegen me man het zou toch niet nee zecht die je moed nog ongst worden ik had nog een test in huis dus ik kon het niet laaten tegen half 3 toch maar gedaan en jaa hoor een dikke 2de lijn nu geloof ik het eigelijk nog niet maar zou ook wel pas bij de echo maar heb hier voor een miskraam gehad dus ook een beetje dubbel nu blij maar ook oo zoo bang

geniet van je zwangerschap

groetjes van mandy

Terug
Bovenaan