Misschien moet ik mij weer ff voorstellen...?????

Hallo mama's en kindjes,..

das wel heel lang geleden...heb ook  niet veel meegelezen maar de laatste tijd wel weer regelmatig.
Dus:

alle jarigen... nog van harte gefeliciteerd!!!!
Kindjes die in het zh hebben gelegen: WELKOM THUIS en knapt maar fijn op lekker thuis bij papa en mama (toch de fijnste plek)
Alle bijna uitgerekenden (?) ZET EM OP, nog effies en dan heb je weer een wondertje in je armen
En dan natuurlijk de mama's die aan het begin van de tweede (én derde) zwangerschap staan, geniet volop want het lijkt wel veel sneller te gaan die tweede zwangerschap

En dan hoop ik dat ik mijzelf weer meer tijd gun om achter het forum te gaan zitten...

klein updateje van ons:
het gaat goed!!! Meike is een echte peuter die vier ochtenden naar de psz gaat. Voor haar is dat heel goed en haar spraak gaat gelukkig vooruit.
Isa zit nu in groep 1 en heeft het naar haar zin, ze is wel een echte 4-jarige met die buien en dan Meike die af en toe heel boos kan worden als we haar niet begrijpen... maar toch genieten we erg van elkaar.
Ik moest echt een hoop een plekje geven nadat Meike opknapte van de operatie. Dat maakte ook dat ik geen energie meer had voor extra dingen.
Gelukkig gaat het lekker en ga ik ook een cursus volgen naast mijn werk dus heb daar enorm veel zin in. 22 Sept gaan we een weekje naar Hunzedal en heb daar veel zin in... ff eruit met elkaar.
Ga nu mijn foto's bewerken van Slagharen van afgelopen weekend.

Ik wil weer graag actiever zijn op het forum dus zal vaker van mij laten horen. Zal ook   foto's van Meike hier plaatsen.

Liefs Renske mv Isa en Meike

Ja, ik ken je (en je meiden) nog wel hoor!
Welkom terug. Je hebt waarschijnlijk veel gemist hier, maar aan de andere kant: 'tis hier soms net een soap, je zit er zo weer in , hahaha!

Fijn dat het goed gaat met Meike, nu minder zorgen om haar dan wel eens het geval is geweest.
Ennuh....wanneer komen er weer foto's?? (sommige dingen veranderen nooit, ik zei het toch al!)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan