misschien morgen naar huis:):)

Zo vanmorgen de laatste tabl van de weeen remmers ingenomen en nu maar hopen dat het zo blijft. Alles is nu gelukkig rustig. Ze denken dat het zonder de medicatie ook zo blijft. En als het zo blijft mag ik morgen weer inmijn eigen bed slapen naast mijn man wat een heerlijk idee.
Maar goed eerst de nacht nog door komen. mag nu ook weer langzaam aan mobiliseren. stukje wandelen over de gang en naar het restaurant lopen.
Tot nu toe gaat het goed.
Het is allemaal wel dubbel het liefts ga je naar huis naar je eigen vertrouwde omgeving, maar aan de andere kant hier in het ziekenhuis is het zo veilig en dat is ook wel heel prettig.

Heb nu 3 nachten goed geslapen had nl slaap medicatie gekregen en vannacht ik heb weer tot 3 uur wakker gelegen. wat is dat verschrikkelijk! en dat had ik al ander halve week voor ik na het ziekenhuis ging. Maar mag nu geen slaap medicatie meer hebben heeft iemand anders hier ook z'n last van? eerst kon ik hele dagen slapen en nu slaap ik amper. Terwijl mijn lichaam moe is. en als ik dan lig/hang kan ik wel slapen en ga ik mijn pyama aan doen dan lig ik in bed te kijken van wat doe ik hier.

Wat geweldig dat je naar huis mag!! Ik duim dat alles goedgaat!

Wb slapeloze nachten: erg herkenbaar... Ik heb het nog nooit eerder gehad, de weken hiervoor sliep ik als een os en tijdens m'n vorige zwangerschap echt tot het einde heerlijk geslapen, maar nu: heel de dag doodmoe en zodra ik 's avonds in bed lig ben ik klaarwakker! Mijn zoontje wil 's middags niet meer slapen dus ik loop inmiddels echt op m'n tandvlees, maar slapen ho maar... Ja, vanaf een uur of half 5 en dan is mijn kereltje met een beetje pech om 6 uur weer wakker :-(

Hoop dat dit wel weer verandert, want ben nog geen 27 wkn, dus duurt nog wel ff...

wat super dat je naar huis mag!
Ook ik herken het niet kunnen slapen s'nachts, overdag ben ook ik hartstikke moe en als het dan bedtijd is dan ben ik ineens niet moe meer met het gevolg dat ik vaak tot half 2 wakker ben en dan weer om half 5 wakker word. Ik heb wel het geluk dat mijn dochtertje niet al te vroeg wakker is.
Ik ben morgen 30 weken maar ik verwacht dat het niet kunnen slapen helaas nog maar erger gaat worden.

ik ben gelukkig weer thuis:)
Wist niet dat je energie zo hard achetruit gign van die dagen op bed. pfffff Mar wel lekker om weer in mijn eigen omgeving te zijn doet ook goed.

en wat betreft het slapen, gelukig ben ik niet de enige maaqr het is wel vermoeiend ja.......
verloskundige zei acepteren en als je rust is ook goed je hoeft niet te slapen. dat is makkelijker gezegd als gedaan :)

he wat fyn dat je weer thuis ben joh je liet me wel schrikken hoor he ik zat net te denken dat het by myn ook kon gebeuren ik ben nu 29 weken en 3 weken zwanger gelukkig is de zolder byna af dan gaan de laatste dingen naar zolder en kan m,n zoon naar z,n nieuwe kamer en kunnen we de wieg in de baby kamer zetten en de kleertjes enzo er in

hoi claudia, ik heb je verhalen gelezen, wat een toestand, maar wat super goed van je dat je zo naar je lichaam hebt geluisterd en naar de vk bent gegaan!
ik hoop voor je dat alles nu lekker rustig blijft en die kleine nog een mooi poosje bij je in de buik blijft dartelen!succes!

Terug
Bovenaan