Misschien n vies vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo dames...Wat ik nu ga vragen is misschien n beetje hmmzz        
uhmmz tis namelijk zo dat ik nu ongeveer 8 weekjes zwanger ben..Maar nu heb ik al een paar dagen een beetje viezigheid in mn inlegkruis..  
hahahahaha zow,he he   dat is eruit!!!....  

Wie weet of dit 'normaal' is of dat het iets is wat misschien niet goed is ofzo??..
Aanstaande maandag voor de eerste keer naar de verlos,maar ja   misschien weet ik voor die tijd het antwoord al...   lolzzz

Sorry voor het onsmakelijk zijn!..  

Liefs Joyce

Hoi Joyce, ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

ten tweede: is geen vies vraagje hoor! daarvoor zijn we hier met zn allen op dit forum

in de zwangerschap kun je meer uitscheiding hebben dan normaal, ook ben je gevoeliger voor schimmelinfecties. ik weet niet of dit ook met 8 weken al zo is, maar schroom vooral niet om de verloskundige te vragen. als de uitscheiding een beetje stinkt en/of jeukt dan is het misschien een schimmel, dan krijg je tabletjes van de huisarts.

succes met alles!

een tip:   houd er rekening mee dat het niet echt verstandig is om dag in dag uit een inlegkruisje te dragen, je kan beter vaker een schone onderbroek aantrekken.

Doordat een inlegkruisje niet echt ademt kan er 'broei'ontstaan wat schimmel e.d. kan veroorzaken.

maar dat je meer afscheiding hebt dat klopt, hoort er bij zoals ze zeggen

gr
mirinda

Thanx voor de antwoorden... hahaha
Ik ga meteen de inleggertjes de deur uit doen      hahahaha....

Ik doe er eigenlijk altijd wel 1 in.. Ook omdat ik best lange dagen maak op mn werk. En dan vind ik t een beetje viesjes als ik geen inlegger in heb!     lolzz..
Maaaaar jullie hebben gelijk..  

Schimmel       getsie!...                               hihihi

Liefs Joyce

Hoi
Ja het maakt niet uit joh! is toch niet erg.. Door het veranderen van je  milieu in je buik ontstaat dit, wat wel belangrijk is is dat je voor goede hygiëne moet zorgen omdat deze bacterien ook bij de baby kunnen komen. Niet dat het erg is maar je kan bijv. goede bacterien drinken zoals yacult en je kan je extra verzorgen met bijv. lactacyd wasgel etc.
het is maar een tip succes!

Terug
Bovenaan