Misschien nog een leuk cadeauideetje voor de verjaardagen:

A

Anoniem

Guest
Wij hebben hem al en zoals jullie kunnen zien kan Stijn er erg van genieten. Deze schommel kan vrij lang worden gebruikt zodat je kindje er in kan groeien. Als je kleine ged kan zitten kan hij of zij erin!

Groetjes van Marloes

Hey Marloes.

Deze schommel heb ik voor de verjaardag van Lune gevraagd. Leuk ding he?

Groetjes Jolien

Hij bevalt hier heel goed. De oudste heeft hem gekregen voor zijn eerste verjaardag en hij wordt volgende maand acht jaar. De tweede heeft er ook veel op geschommeld, net als de buurkinderen en mijn oppaskinderen en nu geniet Stijn ervan, zoals je op de foto wel kan zien.  We hebben hem in de schuurdeuropening opgehangen. helaas hebben we in huis boven de deuren een raam met ijzeren kozijnen. Als die van hout waren geweest hadden we daar ook haken aan gemaakt, zodat hij er binnen ook in had gekund.

Groetjes van Marloes

He Marloes,

Wst een goed idee! Wij hebben straks ook een schuur waar dit zou kunnen!
Ik heb besloten dat we haar een pop geven en een mooie poppenwagen. Ze kan er nu nog niks mee, maar ik wil dat graag geven en ze krijgt genoeg waar ze meteen al mee kan spelen.

groetjes Maris

Ik heb dezelfde schommel laatst voor ik dacht 15 euro bij Intertoys gekocht. Het was zo'n vrijdag actie. Mijn man is een veranda aan het maken die van de zomer af moet zijn en dan kan ze daaronder lekker schommelen.

Terug
Bovenaan