misschien of toch niet

A

Anoniem

Guest
Ik ben 30 maart ongesteld geweest dit was over op 2 april....
7 april heb ik ede van de dag pijn in mijn buik gehad links onderin ik heb deze pijn wel vaker gevoeld kan dan bijna niets doen....
We hebben dat weekend flink geklust
Nu ben ik een week verder voel me erg moe (heb geen zin om dingen te doen), me temperatuur is op het moment 37,4 schrik elke nacht wel 1 keer wakker had dit nooit.....soms raar gevoel in buik (lichte ongi pijn), sinds vandaag diarree en me buik blijft knorren ook na het eten...me borsten zijn beduidend voller..... ook me dochter van 7 was sit opgevallen en aan de buitenkant van mijn borsten doet het pijn als ik erop druk (klieren volgens mij) op 1 plek
Ik ben al vaker zwanger geweest en heb veel straie op mijn buik dit jeukt nu ook.......
Volgens mij is mij afscheiding wit (let hier nooit zo op)
Ik weet niet wat ik moet denken......
Iemand die dit ook heeft??????
Met citaat reageren

Volgens mij is 7 april veel te vroeg. Bij een 28 dagen cyclus denk ik dat je afgelopen weekend pas je ei hebt gehad.

Hoe lang is je cyclus meestal?

Ik ben nu al 7 dagen over tijd en heb cyclus van 28 dagen. Had vanmiddag een test gedaan en was weer negatief 10 April had ik ong. moeten worden heb een dag daarna getest maar negatief die dag er na weer getest weer negatief en dat waren 2 goedkope testen van kruidvat maar vanmiddag heb ik het met clearblue test gedaan en was een streep weer negatief.

nu zit ik in onzekerheid heb ook helemaal geen gevoel dat ik ong. moet worden dat voel ik van tevoren altijd aankomen want normaal heb ik dan ook meer afscheiding nu helemaal geen last van.

Ik heb dezelfde klachten. Ik was 25 maart ongesteld maar ik had na 14 dagen pas eisprong. Na 7 dagen lijkt me erg vroeg. Je kunt natuurlijk best zwanger zijn, ook als je niet op 7 april je eisprong had, want zaadjes kunnen wel 6 dagen in leven blijven.

Ik hoop het voor je. Wanneer ga je testen?
Ik denk dat ik zaterdag ga testen. Hoewel ik al 2 dagen het gevoel heb dat ik ongi moet worden...terwijl ik dat op zijn vroegst pas zondag moet worden.

Ik denk ook dat 7 april vrij vroeg is voor een eisprong, maar het kan naturlijk wel!!
Vervelend maar waar, je kan alleen maar afwachten!!

Ik duim voor je!
Liefs

Terug
Bovenaan