misschien ook grappig...papa met baby....hihihi

Nou, ik doe mee hoor!
Ik heb nu ook door hoe ik foto's van Lynn's eigen website hier op kan zetten, dus ik ga nog effe door:

Hier dronk Lynn nog goed uit de fles...

Nu we het toch over de papa's hebben: hoeveel schelen jullie met elkaar? Mijn vriend is 30 en ik ben 27.
Was ik gewoon even benieuwd naar. Marleen, ik vind jouw man een stuk ouder lijken dan jou (of heb ik hem nu beledigd). Mijn vriend wordt altijd jonger geschat, soms denken ze zelfs dat hij 20 is! Hihi, heb ik een lekker jong ventje! Ik werd daarentegen door een collega 36 geschat . Vast omdat ik zo wijs overkom .
Mijn vriend zit ook in een (nee, eigenlijk 3) zaalvoetbalteam met allemaal jonge gastjes, die schrokken zich rot toen hij zei dat hij 30 was en 2 kinderen had.

hahahaha pliep....ja je hebt gelijk...hihi mijn vriend is 38 en ik ben 23..
hij was wel lichtelijk beledigd..hihih...

ben ook benieuwd of er meer zijn met een groot leeftijdsverschil...

groetjes marleen

Deze foto is van een week of twee geleden denk ik. Ze waren toen samen in slaap gevallen en ik kon het natuurlijk weer niet laten om er een foto van te maken.

Evert en ik schelen kwa leeftijd niet zo heel veel, hij is 24 en ik 22.

De foto is alleen een beetje groot. Ik krijg hem natuurlijk weer eens niet kleiner

Hoi hoi,

Hier een foto van Gert-Jan en Ruben.
Deze foto is gemaakt eind febr. en inmiddels is de sik van manlief er gelukkig weer af hihihih!!!! Ooow wij schelen elkaar 4 jaar.
Gert-Jan is nu 32 en ik wordt straks 28.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Terug
Bovenaan