Misschien ook Juli moeder

Heey allemaal,

1ste kerstdag heb ik een positieve zwangerschapstest gehad en toen ik even terug rekende was mijn laatste 'echte' menstruatie rond september/oktober. Vandaag de verloskundige gebeld en ik kan morgen voor een echo langskomen!!

Zodra ik daar de uitslag van heb weet ik of ik een juni of juli moeder ga worden. Vandaar vast even een kleine introductie.

Ik ben Wendy, 24 jaar en moeder van 2 kinderen
Jordan van 7 oktober 2007 en Ailynn van 19 oktober 2010. Ik ben getrouwd en deze zwangerschap is een totale verrassing maar wel een mooie natuurlijk.

Liefs Wendy

Sorry, het is even stil geweest, maar ik ben inderdaad (net) een juli moeder. Ik ben 6 juli uitgereken.

De echo die ik heb gehad liet gelukkig een kloppend hartje zien. Uit alle metingen was ik toen 13 weken zwanger. Nu dus inmiddels 16,6 weken. Het gaat allemaal heel snel haha zeker nu ik de eerste 13 weken heb gemist.

Ik voelde me meteen zwanger omdat ik de 2 weken die volgden geen hap door mijn keel heb kunnen krijgen en veel heb lopen spugen. Gek hoe je lichaam ineens reageert zodra je weet dat je zwanger bent. Deze week kan ik al weer wat meer op haha crackers en soepstengels. Maar ook af en toe een heerlijk broodje.

Maar ja, hier ben ik dan :)

Terug
Bovenaan