misschien stom vraagje....!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb misschien een stom vraagje maar ik heb op 17 nov. mijn NOD en volgens alle berekeningen zou ik vandaag mijn (als het raak is...) innesteling hebben. Ik heb sinds gisteren met voor mijn gevoel een ontzettend opgezette buik en heb het gevoel of ik ongesteld moet worden (pijn in mijn buik). Een ding weet ik dat is het niet want ik ben de afgelopen 9 mnd sinds dat we gestopt zijn met de pil geen te vroege ongesteldheid gehad. Weten jullie wat je voelt bij een innesteling of zit ik me weer van alles in te beelden. Hebben jullie een wijze raad.

Dank je

Gr. Natalie

Hoi Natje28,

ik heb mijn NOD 11 november en had vorige week ook zo rond die innesteling pijn in mijn onderbuik wat ik normaal alleen maar heb tijdens de menstruatie. Ik vond dat toen al raar.
Een opgezette buik heb ik ook veel, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat een tijd(half jaar)  geleden ook al had, het valt me eigenlijk nu wel echt op... maar of die buikpijn door de innesteling komt of dat het gewoon meer opvalt doordat je er veel mee bezig bent weet ik niet. Ik zal het in ieder geval eind deze week wel wat zekerder weten denk ik...

Ik heb verder nergens last van, geen pijnlijke borsten, nu geen buikpijn..heb alleen wel al twee dagen een soort rillingen, koude vlagen over mijn rug.. lastig allemaal haha...

Hoi hoi meiden!!

Wat spannend!! Ik wil jullie geen valse hoop geven, maar ik had in september vanaf mijn eisprong tot 5 dagen erna buikpijn. De 5e dag was het echt heel erg, en savonds had ik ineens een bloeding. Na een dikke week kreeg ik ook rillingen en werd erg kippevel gevoelig. Op mijn NOD had ik bruine oude rotzooi, en daarna niks meer. Na een week een positieve test!! Pas in de 7e week werd ik misselijk en kreeg zere borsten, je hoeft dus echt niet altijd ergens last van te hebben!! Meiden, ik duim keihard voor jullie dat het de innesteling is die jullie voelen!!

liefs janine (8w1d)

Terug
Bovenaan