misschien toch een geplande keizersnee

ha meiden,

vanmorgen weer op controlle geweest.
De baby weegt al 3800 gram! Ben nu 36 weken 2 dagen zwanger.
Een beste baby dus, zagen op de echo ook een flinke vetrand bij de buik!
Ach ja, we hadden eigenlijk niet anders verwacht.
Baby was al wel aan het indalen, maar lag nog niet volledig in mijn bekken.
Volgende week gaan ze een inwendig onderzoek doen en als blijkt dat ik niet helemaal inleidbaar ben word het toch een geplande keizersnee.
Ik moest niet schrikken als dat zo zal zijn, want de kans is wel groot.
Schrok er eigenlijk niet van, vind het allemaal wel prima, ben nu alleen errug moe en ben blij als de kleine er is.
bloeddruk was ook weer lekker hoog, maar daar hebben we het niet echt meer over gehad!
Ik weet iniedergeval dat ik over 2 weken van de zwangerschap af ben! En ik kan zeggen dat geeft een heerlijk gevoel!!

Groetjes Mirjam

Hi Mirjam,

38 weken is ook een mooie tijd om te bevallen toch? En ja, 3800 gram vind ik ook heel wat nu al! De laatste keer woog ons kindje maar 1900 gram en dat was bij 33 weken. Ze komen gemiddeld 200 gram aan, dus zou dat nu 2500 gram zijn. En ik ben ook 36 weken. Dus dat is een pak suiker verschil!

Geniet nog maar lekker van je rust, wie weet komt de hele boel toch nog wel snel op gang en kun je als nog gewoon gaan bevallen.

Gr. Tamara.

Hoi Mirjam,

Jeetje, inderdaad al een flinkerd.
Maar ja, wat wil je met diabetes. Dan krijg je inderdaad grote kindjes he.
Lekker idee dat je over 2 weekjes in ieder geval je kindje in je armen hebt he!

Ook ik ben nu 36 weken en de keizersnede is inmiddels gepland. Ook over 2 weekjes.
Dus ook ik kan zeggen dat ik over 2 weekjes klaar ben met de zwangerschap. Ook wel weer erg lekker he!

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan