Misschien toch een oorzaak?

Hi Allemaal,

Ik kom net uit het ziekenhuis waar ik een echo heb gehad om te kijken of ik alsnog gecurreteerd moest worden en geklukkig is dit niet het geval.
Nu hebben ze wel een uitgebreide echo gemaakt van mijn baarmoeder en daar hebben ze toch een afwijking gezien. Normaal hoort de bovenkant van je baarmoeder eruit te zien als een ballon maar bij mijn is het een v-vorm. Om te zien hoe erg de afwijking is moet ik nu in de eerste week na mijn menstrutie terug zodat ze een waterecho kunnen maken (je baarmoeder wordt dan goed zichtbaar en dat kan niet met een gewone inwendige echo) Mocht de afwijking te groot zijn kan ik daar waarschijnlijk aan geholpen worden en zal het dus ook een verklaring zijn voor al mijn miskramen. Het kan dus zijn dat mijn eitje zich nu dus nesteld aan 2 stukjes baarmoeder die tijdens het oprekken   het vruchtje uit elkaar trekken... Gek ik voel me aan de ene kant heel erg blij maar aan de andere kant zo ontzettend boos. Boos omdat ik in mijn oude ziekenhuis zo vaak te horen heb gekregen dat mijn baarmoeder prima in orde was en dit dus helemaal niet het geval is. Blij omdat ik nu eindelijk het gevoel heb dat er iets gedaan gaat worden en ik dan ook een beslissing kan gaan nemen.

Ik hou jullie op de hoogte,

Knuffel,

corina

Hoi Corina,

ik ben zelf eigenlijk niet meer actief op het forum, maar lees toch nog heel vaak mee. Ben eens benieuwd of er inderdaad dalijk uitkomt dat er toch iets mis is met je baarmoeder. Klink misschien heel stom, maar ik hoop dat dat dan de oorzaak is, zeker omdat er iets aan te doen is. Zo zie je maar dat ze zich in het ziekenhuis toch heel vaak vergissen. Hoe is het verder met je? Gaat ie weer een beetje?

Liefs,

Gitta

Hoi

Kijk, nou heb ik net geschreven dat ik zo boos ben op alles en denk ik; wat zeur ik toch?

ik hoop voor je dat het is wat ze denken en je geholpen kan worden meid. Dat zou heerlijk zijn toch? Niet fraai van je vorige ziekenhuis dat ze zeggen dat alles prima in orde was zeg!!! Je bent een mens met een verlangen! Hoe kunnen ze daar zo slordig mee omgaan!!!!

Nou meid, toi toi toi en tot sprekens!!

groetjes Jeannette

Wat een prutsers in dat oude ziekenhuis!! Dat geloof je toch niet? Ik ben blij om te horen dat ze je nu een stuk serieuzer nemen. Als hier wat aan gedaan kan worden en je kan dan een gezonde zwangerschap krijgen dan is dat natuurlijk helelemaal geweldig!!

lfs inge

Ha Corina,
Wat een blunder zeg dat e dat in het andere ziekenhuis niet gezien hebben, had jullie misschien een hoop verdriet bespaart!!
Meid ik hoop dat er iets aan te doen is en dat het een niet al te grote ingreep is en dat dan niet jullie in de weg staat om zwanger te worden en te blijven, een fijne zwangerschap te hebben en een prachtige baby te krijgen.
Liefs van Annemarie

Hey corine,

He wat balen zeg dat ze dat nou niet eerder hadden gezien in het vorige ziekenhuis!! Ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt dat ze je niet serieus hebben behandeld.
Maar wie weet is dit wel een lichtpuntje voor jullie, zeker nu ze misschien een oorzaak hebben gevonden geeft een volgende zwangerschap wat meer vertrouwen.

Ik hou je in de gaten ik ben nieuwschierig na je verhaal en hoop dat ze binnenkort meer kunnen vertellen.

Laten weop een goede afloop.

Liefs Bibi**

Hoi Corina,

Mijn collega had precies hetzelfde als jij maar heeft wel een gezonde dochter gekregen dus houd hoop! Het hoeft niet te beteken dat het mis zou gaan! Wel goed dat ze het nu hebben gezien, dan kunnen ze het in de gaten houden en er hopelijk iets aan doen.

Groetjes F.

Terug
Bovenaan