Misschien toch maart mama???

Vandaag controle gehad...
En met ons mannetje was alles in orde..
Maar ze verdenken dat ik toch iets verder ben..
Volgende week extra echo... vorige keer had ze het erover...maar verder niks erover gezegt ..
Dus nu willen ze toch kijken..
Voor de ks natuurlijk..
Nou ben benieuwd...Dit weekend gaan we iedere geval even tempo maken met het kamertje...
En het geboortekaartje uitzoeken...

Het is wel altijd een stille wens van ons mama's nu het einde/begin zo nadert, dat ons kleintje maar eerder mag komen.

Inderdaad kunnen de eerste berichten van mama's die zijn bevallen begin maart al komen. Helaas loopt het niet voor iedereen zo, ik heb altijd grote kinderen gehad. Ook dit keer bleek bij de 20 weken echo het kleintje weer een week voor op schema te zijn net als mn oudste. De vorige keer had ik al vanaf 34 weken voorweeën, toen dachten ze dat mn dochter wel eerder zou komen. Maar mn beide kinderen zijn pas met 41 weken geboren.

Teleurstelling is groot als je de uitgerekende datum bent gepasseerd en nog steeds met lege armen zit. Ik reken er niet meer op, ik plan die dag nog iets leuks helemaal voor mezelf. En gaat het niet door, dan heb ik iets veel leukers.

@ caat: hier ook zo, vorige keer een grote knul ( nu nog steeds) en pas bij 42 1/2 week bevallen.... Dus ik pin me niet vast op DE datum. Ik ga uit van een bevalling ergens in april ;) ( 9e uitgerekend)
Goed plan om op die dag iets leuks te plannen! ( is tweede paasdag, dus man en zoon ook allebei thuis, gezellig ;)

Terug
Bovenaan