misschien toch zwanger...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Al enkele maanden lees en schrijf ik regelmatig op dit forum.
Vanwege keeloperatie hadden we "kinderen"even op een lager pitje gezet. Gelukkig is de operatie achter de rug en gaan we weer van start.
Deze maand op dag 16 en 17 positieve ovulatietest met rechts in mijn onderpijk veel pijn. Flink geklust natuurlijk en enkele dagen later wat krampen rechts in mijn buik (menstruatiegevoel) en nu 6 dagen later ook flauwe rugpijn.
Dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad.

Hebben jullie hier ervaring mee of misschien gewoon maar afwachten??

Gr Sofie

Hoi Sophie,

ik heb morgen mijn NOD. Maar sinds vanochtend krampoen die naar mijn lies uitstralen aan een kant van mijn lijf. En de hele week al rugpijn, onderin mijn rug alleen. Ik heb het idee dat mijn lijf de hele week al anders is, maar durf niet te hopen. Want wat ik nu voel lijkt op ongesteldheid. Ben zo benieuwd en hoop dat ik niet al teveel teleurgesteld ben als ik vanmiddag of dit weekend toch ongesteld wordt....

Heeft iemand hier ooit zelfde soort klachten gehad en bleek zwanger te zijn?

KateNY

ja ik heb daar vorige ronde ook last van gehad ik had alles wat leek op een zw maar helaas werd echt ongesteld je lichaam kan je helaas behoorlijk in de maling nemen. Mijn lichaam nu niet meer hoor was een beste teleurstelling. 7 dec me nod dus ben stiekum wel heel erg nieuwschierig heb me ei paar dagen gelden gevoelt dus ik duim me suf

succes meiden

liefs lin

Terug
Bovenaan