misschien toch zwanger...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Vanwege een keeloperatie hadden we "kinderen"even op een lager pitje gezet.
Gelukkig is de operatie achter de rug en gaan we weer van start.
Deze maand op dag 16 en 17 positieve ovulatietest en vreselijke pijn rechts in mijn onderbuik.(nooit eerder zoveel pijn gehad tijdens ovulatie)
Enkele dagen later hele lichte steken in mijn buik, vnl rechts en nu 6 dagen later ook een flauwe pijn in mijn rug.
Normaal gesproken krijg ik enkele dagen na mijn ovulatie pijn in mijn borsten en dat duurt dan tot ik ongesteld word.Echter hier heb ik nu geen last van.
Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoop zo dat het nu eindelijk eens raak is!!!!!

Ik hoop op jullie reactie!
En voor de dames die zwanger zijn; gefeliciteerd en geniet ervan!!!!

Gr Sofie

Hallo

Wanneer is dan je nod?? Ik zou zeggen wacht dit af en anders eventueel testen. Volgens mij zijn het symptomen die bij beide kunnen passen.
Veel succes!!

Groetjes bg

Hoi BG,

Bedankt voor je bericht.
1 november ben ik ongesteld geworden.Cyclus varieert van 24-28 dagen. Als ik 28 dagen neem, dan moet ik de 28 e weer ongesteld worden, dat duurt dus nog 1 week.
Ovulatie was 17 november.
Gezien jij op dit forum actief bent, neem ik aan dat je al zwanger bent? En de anderen zijn jullie al ver?

Ik hoor graag van jullie!!!!

Groetjes!

hoi sofie,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Ja idd wij zijn al zwanger ikzelf ben 27,5 weken. En na 5 jaar en 3 keer een miskraam nu eindelijk op de goede weg.

Veel succes!

grt Suuz

Hoi Sofie,

Als je de 17e geovuleerd hebt kan je pas rond 1 december positief testen (14 dagen later). Aangezien je sneller menstueert zal dat dan meer/sneller iets  zeggen dan een test.  Eerder testen heeft niet zoveel zin.

Tussen twee haakjes, zonder je ongerust te willen maken, als je ovuleert op dag 17 en na 24 dagen soms al ongesteld wordt zou ik even langs de huisarts gaan. Zeker als dit  vaker gebeurd.  Er zit wel erg weinig tijd tussen (slechts 7 dagen). Ik weet niet of je al lang bezig bent? Voor innestellen is het namelijk wel  erg kort. Daarentegen is 28 dagen (11 dagen na ovulatie) menstrueren wel ok, innesteling vindt gemiddeld tussen de 7 en 10 dagen na ovulatie plaats. Kan ook 5 of 12 zijn, overigens. Kijk er de komende maanden eens kritisch naar.

Succes, ik hoop dat het raak is voor je!
Ingeborg

Hoi Ingeborg,

Bedankt voor je reactie en advies.
Zelf vond ik dag 17 erg laat voor ovulatie. Deze maand mijn operatie gehad, misschien dat mijn lichaam een beetje van slag is, gezien ik normaal gesproken mijn ovulatie eerder heb.Alles aan mijn lichaam voelt raar....
Sinds kort gebruik ik ovulatie testen. Vorige cyclus had ik 'm op dag 12/13  en werd ik keurig 2 weken later ongesteld.
Mijn cyclus varieert van 25 tot 28 dagen.
We blijven hopen!!!!!

GR SOFIE

Hallo,

Ik wilde even reageren op je vraag. Zelf ben ik niet zwanger maar wel 9 maanden geleden bevallen van een prachtig mannetje.
Jou verhaal komt me erg bekend voor, 2 dagen na mijn "vruchtbaarste dag" had ik ook een erg vreemd gevoel in mijn buik. Het leek net of er een propje  in mijn buik zat dat van de eileiders richting baarmoeder verschoof. Op dat moment dacht ik alleen maar bij mezelf  
"Nee, dit kan toch niet, het is pas de eerst poging en normaal voel je toch niet als het eitje "bevrucht"is en zich gaat innestelen???"

Ik was net 1 dag getrouwd en we zouden die dag op huwelijksreis gaan, dus ik dacht dat het misschien nog een beetje spanningen waren. Tijdens mijn hele huwelijksreis heb ik me vreemd gevoeld. Een gevoel wat ik maar niet thuis kon brengen en wat ik nooit eerder had gevoeld. Soms had ik ook een harde plek op mijn buik en een zeurend gevoel in mijn onderrug. Op dat moment wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was, maar ik mocht het van mezelf nog niet geloven. In het weekend dat ik ongesteld moest worden heb ik gelijk een test gedaan en hij wees gelijk positief uit. Achteraf had mijn gevoel dus gelijk, en heb ik dus het in-nestelen van het bevruchte eitje gevoeld.

Volgens de verloskundige is dit iets unieks! niet veel vrouwen voellen dit, maar het kan dus wel!
Hopelijk klopt jou gevoel ook, maar houdt er altijd rekening mee dat het natuurlijk niet zo hoeft te zijn.

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Hoe erg kan je je niet focussen op een zwangerschap?
Zoals jullie lazen had ik op dag 16-17 mijn ovulatie (erg laat want normaal rond dag 13 en werd ik rond dag 25 ongesteld) en vandaag, dag 24, enorme pijn aan mijn borsten en al 5 dagen een menstruatiegevoel met pijn in onderrug.
Graag wil ik testen omdat ik normaal gesproken rond dag 25 menstrueer, maar gezien de dag van ovulatie deze maand lijkt het beter nog een weekje te wachten. Of niet?
Graag jullie advies!!!
Misschien een belangrijke mededeling. Ik ben op dag 7 geopereerd onder algehele narcose. Kan dit er iets te maken mee hebben?

Gr Sofie

Terug
Bovenaan