Misschien toch zwanger !?!?!?!?!?!?!?

Hoi Damens,

Nou ik had dus afgelopen zaterdag ongi moeten worden, maar dit is nog steeds niet gebeurt. Ik gebruik al 5 maanden clomid en ben elke maan precies op dag 30 ongesteld. En nu dus niet. Heb wel al een test gedaan in de middag met te lichte urine maar ja die was natuurlijk negatief. wel heb ik steeds heel klein beetje afscheiding maar daar kan je nog geen inlegkruisje mee vullen (sorry)

Ik heb wel steeds van die ongi steken en dan denk ik ja nu moet het gebeuren ga ik na de wc, schoon !!!!!. Ja ik wordt er een beetje knetter van heb dit nog nooit gehad. En durf niet opnieuw te testen bang om weer een negatieve test te hebben. Ik denk dat ik tot donderdag nog even wacht en dan misschien nog een test ga doen. is die dan weer negatief ga ik denk ik maar even ziekenhuis bellen.

Heeft een van jullie die ook clomid slikt dit meegemaakt?

Joh wat spannend, ik duim voor je!! Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe het bij mij voelde, ik ben nu weer aan de Clomid, maar zit in mijn klusdagen....
Voorheen werd ik iedere keer op dag 31 ongesteld en voelde dat al paar dagen aankomen. Ik weet het dus niet, maar ik hoop het verschrikkelijk voor je
groetjes Mickey

Hoi Mariska,

Spannend hoor!!! Ik duim ontzettend voor je.
Helaas moet ik je wel vertellen dat ik dit menig keer mee gemaakt heb, en dat ik telkens een negatieve test had.
Toen ik in het ziekenhuis kwam, na deze negatieve testen was op de echo te zien dat mijn eitjes toen niet gesprongen waren.
Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet het geval is, maar dat je gewoon zwanger bent.

Laat je snel weer iets horen?
Grtjs.
mama Peet

Helaas pindakaas,
,
Ben deze ochtend toch echt zwaar ongesteld geworden. Heb me vandaag drie keer kunnen verkleden omdat ik helemaal onder zat. Maar goed, we  hopen dat het bij deze eenmalige aktie blijft. Ik denk dat het ook met zenuwe te maken heeft krijg namelijk deze maand de hsg en waarschijnlijk gaan we daarna beginnen met IUI. Vanwege vijandig baarmoederslijm. Aangezien ik niet echt een hoge pijngrens heb vind ik het allemaal best eng. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.En wij blijven positief ondanks alles.

En mama Peet ik wil jou in het bijzonder nog even sterkte wensen met de volgende stappen, man wat heb jij al veel achter je kiezen gehad.

Liefs van Mariska

Hallo Mariska,

He jakkie wat balen.... Weer een flinke tegenvaller!!!
Weet je al wanneer je je HSG hebt?
Ik hoop snel weer iets van je te lezen en wens je heel veel sterkte met je HSG en alles wat volgt.

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan