misschien toch?

A

Anoniem

Guest

hoi meiden,
ik voel me een beetje verward.
ik dacht namelijk echt dat het raak was deze maand, beetje gespannen buik en borsten, misselijk van bepaalde luchtjes, extreme trek in dingen. dit heb ik echt nooit als ik ongi moet worden. nu ben ik 3 dagen te vroeg ongi geworden nod was eigenlijk vandaag 5 mrt
het gekke is dat ik heel weinig bloedverlies heb gehad en maar 2 dagen...
ik voel me nog steeds raar...
heeft het zin om volgende week toch een test te doen...
of hou ik mezelf voor de gek!

hoor graag van jullie...

p.s wel wennen hoor het nieuwe forum

groetjes Ruby      

Hoi,

Ik weet niet hoe lang je gestopt bent met de pil..., want je menstruatie kan hierna ook een beetje raar doen...
Ik herken het wel.., heb ook een paar keer gehad dat het maar heel weinig en kort was (en iets te vroeg) en zat toen ook even in twijfel. Ik ben er toen gewoon vanuit gegaan dat het een menstruatie was en bij mij klopte dit. Mijn cyclus is ook niet helemaal regelmatig, ik weet niet of dat bij jou normaal gesproken wel zo is....???

In principe zou ik ervanuit gaan dat het toch je menstruatie is..., maar  die klachten maken inderdaad dat het ook iets anders zou kunnen zijn... (innesteling...???) Ik kan me voorstellen dat je wel graag zekerheid wil... In dat geval; gewoon testen voor de zekerheid (wel als je menstruatie helemaal voorbij is, anders werkt het niet goed). Heb je in ieder geval duidelijkheid. En uiteraard hoop ik voor je dat het gewoon keihard raak is!!!

Succes!!

hoi ruby,

Ik heb wel eens gehoord dat het innestelingsbloed kan zijn, dus misschien toch een test ertegen aan gooien dan weet je het zeker.
Ik voor je heel veel suc6
liefs jessica

Ik zou niet te blij worden

want als het niet zo is dan is het helemaal zo een klap

maar je moet ook goed naar je eigen lichaam luistern

en zelf doen wat je voelt

Mijn zus verloor ook een klein beetje bloed en bleek toen zwanger te zijn

Maar omdat ze bloed verloor moest ze wel ff naar de huisarts

Ik zou als ik jou was gewoon een testje doen na een paar dagen

kan nooit kwaad toch

gr natasja

Hoi Ruby, erg herkenbaar deze situatie. Zit er nu ook in! Tja... als je gevoel iets anders zegt, kun je toch een test doen? Weet je het tenminste zeker!
Bij mijn jongste was ik 1 week te vroeg ongi geworden. Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en bleek zwanger te zijn. Toen was mijn ongi wel erg weinig in tegenstelling tot nu. Dus ik denk niet dat het weer bingo is bij mij. Spannend he?! Ik duim voor je!

groetjes, Ellen

lieve allemaal,

helaas is mijn ongi opeens alsnog in alle hevigheid losgebarsten!
wel balen, ik denk dat het komt omdat mijn lichaam moet wennen dat ik gestopt ben met de pil.
heb ook nog nooit last gehad van onregelmatigheden in mijn cyclus, heb bij deze ook besloten om het allemaal gewoon op zijn beloop te laten. misschien ben ik er teveel mee bezig....
blijf wel lekker actief op het forum hoor, want ik vind het veel te leuk om al jullie herkenbare verhalen te lezen.
in ieder geval bedankt voor jullie peptalk.
groetjes Ruby

Terug
Bovenaan