misschien valt het mee

Ik heb nu, eigenlijk al vanaf vrijdagavond, gigantisch veel hoofdpijn. De bloeding gaat maar druppeltjesgewijs en nog steeds bruin, dus gelukkig nog niet helderrood. Buikpijn heb ik niet echt. Wie weet valt het allemaal wel mee. De dagen duren wel heel lang zo. Het liefst zou ik nu gaan slapen en pas wakker worden op vrijdag zodat ik de echo heb en misschien meer zekerheid heb. Ik probeer hoop te houden

toi toi mammavanj,,,,ik zal duimen voor je dat het goed gaat...ik ke je gevoel wel...heb  ruim 5  weken geleden MK gehad en ben nu weer ruim 5 weken zwanger..meteen dus...maar heeeee; spannend allemaal...ik had vabnacht ontzettende buikpijn echt heel erg. gewoon buik vasthouden en af en toe lopen..dacht nu gaat het weer mis....maar geen bloedingen en mijn temp. nog steeds hoog...maar ow wat zenuwslopend ja...ik mag vrijdag naar de VK....

heeeeel veeeeelll succes hoor!!

liefs sweety

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Hoi,

ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je niet direkt naar het ziekenhuis kunt voor een echo.
Ik heb zelf nl. al met 6,5 week een echo gehad en dan kunnen ze het al duidelijk zien.
Ook uit verhalen weet ik dat een gyn toch al heel snel duidelijkheid kan geven met een echo.
Ik hoop dat je me hier even duidelijkheid over kan geven hoe dit bij jou zit?

Verder heel veel succes en ik hoop dat alles goed voor je uit zal pakken.
Ik zal voor je duimen!!

Groeten mirri

volgens het ziekenhuis hier had ik met 6weken en 3 dagen teveel kans dat ze me nog geen geruststelling kunnen geven, dus dat geloof ik dan maar. ik denk sowieso dat ik korter zwanger ben door mijn soms lange cyclus

Terug
Bovenaan