Misschien vanmiddag strippen!

Hallo meiden,

Na een zware slapeloze nacht,toch maar even de verloskundige gebeld.

Op haar aanraden de kinderen voor vandaag en evt vannacht ondergebracht bij opa en oma.
Twee paracetamol gepakt en nu moet ik van haar naar bed.

Als ik vanmiddag weer wat bekomen ben en rustig dan wil ze me even zien om te kijken of het te bespoedigen valt.
Anders wil ze het nog een dagje uitstellen.

Ben nu 39.5 dagen zwanger,maar wordt al weken met vlagen geteisterd door harde buiken en voorweeen,waardoor ik compleet labiel en bibberend op de bank zit.

Nou,ik hoop dat ik weer wat stabieler en emotioneel sterker word,zodat ik straks het vol vertrouwen tegemoet kan zien/voelen...auw.

Jullie horen het nog!

Truste

Hallo

Wat vervelend als ik het zo lees, dan zijn je laatste loodjes niet erg prettig geweest.

Toen ik van de eerste gestript was is ze 20 uur later geboren. Was een erg snelle bevalling half acht in de ochtend vliezen gebroken en om 11.04 was ze er al! Voor het breken van de vliezen had ik menstruatie klachten alleen iets heftiger. Was echt goed te doen!!

Zal me nu wel niet zo makkelijk verlopen, ach we zien het wel!

Slaap lekker!

Tot snel, ben nieuwsgierig.

xxx

Heel veel succes maandag en ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat voor je...

Wordt maandag ook gestript als er nog niets is, dus ben benieuwd... Hoop dat die kleine zich van te voren al meld maar we hebben het niet voor het zeggen...

Hopelijk horen we snel van je en heb je die kleine lekker in je armen!!!

Hallo,

De verloskundige heeft even gekeken,maar strippen was geen optie.Ik had een vingertop opening,maar de baarmoederhals lag nog te ver terug en ons meisje is dan wel ingedaald,maar lag nog 'los' in het bekken.
Dus gewoon wachten is de enige optie.
Ik hoop dat het vannacht wat rustiger blijft.Gelukkig kunnen de meiden tot morgenmiddagavond bij opa en oma blijven,heb ik even rust.

De verloskundige vond me nu ook wel sneu,omdat ik er bijna alleen voor sta.Manlief heeft het erg druk op zijn werk.Hij is pas om 23.00 thuis en gaat om 05.30 weer weg.Natuurlijk kan hij wel een keer eerder thuis zijn,maar vaker is eigenlijk geen optie.

Tenzij ik beval natuurlijk.

Gelukkig kan ik een paar keer per week rekenen op mijn schoonouders en in noodgeval ook mijn eigen ouders.

Mensen durven ook niet meer langs te komen lijkt het.Ik krijg de laatste weken alleen maar ongeduldige smsjes.Terwijl ik de afleiding goed zou kunnen gebruiken,maar ja.

Nog even volhouden,we zijn er ..denk ik..bijna.

Voor de rest...jullie ook succes!

x

Terug
Bovenaan