misschien vannacht

A

Anoniem

Guest
hi,

Ben al de hele dag moe en chargarijnig en nu begin ik ook nog pijn in mijn buik te krijgen. De baby is erg onrustig dus misschien gaat het vannacht toch echt gebeuren. Mijn man zegt al maanden dat ik de 8e ga bevallen...

gr
Marielle
39w4d

wat grappig!! dat je man dat denkt... wie weet gaat
het vanavond gebeuren!!!

bij mij in mijn buik is het ook al onrustig, maar meer
het schoppen zeg maar ipv iets anders...
is zich aan het goed draaien lijkt er wel op!

we wachten maar af,..... spannend nu he!!

Liefs Bainca 39 + 1

Spannend hoor! Ben benieuwd of er iets gebeurd is vannacht.

wat spannend! ik hoop het van harte voor je.

hier roept mijn familie ook al de hele zwangerschap dat ik de 8e ga bevallen. ( dan is de verjaardag van mijn vader, tevens is dat ook helaas zijn sterfdag hij is 12 jaar geleden overleden) dus we zouden het op zich ook wel mooi vinden als de kleine zich vandaag aandient.

en het rommelt wel wat, hier en daar een krampje en harde buik, mara verder nog geen tekenen, dus ben benieuwd of ze gelijk krijgen.

Mijn man gaat niet gelijk krijgen of ik moet binnen nu en 4,5 uur gaan bevallen haha!

Ik ben het helemaal zat, past gewoon niet meer in mijn buik. Wou vandaag in de draaimolen met mijn dochter maar op ¨geen enkele auto of paard paste ik nog...heel fijn!!

We gaan dan maar voor morgen!!!

gr
Marielle
39w5d

Hoi Marielle,

Jammer! De dames van het juni2006-forum volgen je nog steeds hoor. Alles goed met Noa? Kom nog eens gezellig buurten op het MSN-forum. Of heb je het oude adres nog? (volgens mij niet)
Wij hebben gisteren een meeting gehouden van de junimama's en hun kindjes. Heel leuk. In dierenpark Amersfoort. De foto's staan op het forum. Inmiddels zijn veel dames alweer zwanger. In januari en  februari hebben we weer een geboortegolf op het forum!

Sterkte met de laatste loodjes!
Groetjes, Cathy
Mama van Thom (maart 2003) en Danae (30 mei 2006)

quote: Kat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 17:03:01'));

Hoi Marielle,

Jammer! De dames van het juni2006-forum volgen je nog steeds hoor. Alles goed met Noa? Kom nog eens gezellig buurten op het MSN-forum. Of heb je het oude adres nog? (volgens mij niet)
Wij hebben gisteren een meeting gehouden van de junimama's en hun kindjes. Heel leuk. In dierenpark Amersfoort. De foto's staan op het forum. Inmiddels zijn veel dames alweer zwanger. In januari en  februari hebben we weer een geboortegolf op het forum!

Sterkte met de laatste loodjes!
Groetjes, Cathy
Mama van Thom (maart 2003) en Danae (30 mei 2006)

HI Cathy!

Wat leuk om iets van je te horen. Op het juniforum was ik altijd actief maar niet op het msn forum. Wel kijk ik regelmatig op het zomer 2006 forum maar daar wordt zoveel geschreven en eigenlijk is Noa in het voorjaar geboren waardoor ze het oudste kindje is van het zomer forum.
Met hoeveel dames zitten jullie op het forum? en wat is het adres?

Wat leuk dat al veel weer zwanger zijn. Wij hadden ook gepland om rond deze tijd weer zwanger te worden haha. Heel vele vriendinnen van mij die ook vorig jaar zijn bevallen zijn nu weer zwanger (elke week worden we nu wel gebeld met het bericht: zwanger!). En ik kan elk moment bevallen, echt raar!

En Noa is geweldig!

Ff een foto:

Ook alles goed met Danae?

gr
Marielle
morgen 40 weken zwanger!

Terug
Bovenaan