Misschien wel een stomme vraag...:-)

A

Anoniem

Guest
Ik kom van het najaarsforum en lees net dat jullie naar ballorig zijn geweest.
Nu is onze uk over een paar weken jarig
en die dag zelf zijn we gewoon lekker met zijn drietjes thuis.
De visite komt pas in het weekend.
Nu ben ik nog op zoek naar een leuk uitje voor zijn drieen.
Is ballorig dan wat?
Of is dit echt iets voor grotere groepen?
De foto's zien er zo leuk uit.
Ik ben benieuwd.

Hoi,

Ik ben ook wel met Thijs alleen naar Ballorig geweest. Hij vond 't geweldig
en ik ook. Zo leuk om te zien hoe hij er rond keutelt.   Voor mezelf was 't ook leuk,
lekker samen op de trampoline en in de ballenbak.

Groetjes Jama
mv Thijs

Wij zijn onlangs met Marissa (14 mnd) naar 'ballorig in Hoorn geweest, samen met haar neefje van 10 en mijn zus en moeder. Het is heel goed te doen hoor als jullie met zijn drieen gaan. Kan je mekaar ook nog een beetje afwisselen. Ze zijn nog te klein om echt met andere kindjes te spelen. Marissa heeft zich in iedergeval eeerrrg vermaakd, vooral in de ballenbak, de plastic glijbaan en de autootjes.

Maak er een gezellige dag van en alvast gefeliciteerd.

Wij gaan wel vaker met z`n drietjes naar Ballorig, en ook de dierentuin is hier groot favoriet van Yoëll......

Alvast van harte....

Liefs Denise

Bedankt voor jullie reacties. Leuk!!!
Nou, dan gaan we dat doen dus. Ik heb er nu al zin in...

Hey Issie,

Dat kan je rustig doen hoor! Ik ga ook regelmatig met mijn Fabio. En er zijn bijna altijd wel andere kindjes waar ze dan mee kunnen spelen.

Veel plezier!

Groetjes van Cissy mv Fabio

Heel toevallig zijn we gisteren met zijn 3tjes naar Ballorig in Lelystad geweest, ik vond het best leuk maar heb wel het idee dat de Ballorigen waar de forumdames al zijn geweest (R'dam en Emmen) wat uitgebreider speelgoed hebben voor kleintjes (in Lelystad hadden ze 2 hele kleine ballenbakken, 1 wipkip, geen glijbanen of speelhuisjes en die zie ik dus wel op de foto's van de andere dames).

Maar het is wel ideaal voor een ochtend of middag lekker spelen!

Groetjes Jenneke

hahaha wat grapig ik ben van het voorjaar forum en ben toevalig vandaag in
lelystad bij ballorig geweest met mijn zoontje van 10 maanden hij vond het echt geweldig
kon ie eve lange stukken kruipen en staan en vallen zonder pijn hij proobeerd
te lopen dus erg handig

gr stephanie

Terug
Bovenaan