misschien wel / misschien niet

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik ben nu 1 dag over tijd. Ik kon het niet weerstaan en heb een test gedaan. Ondanks dat ik een ongi gevoel heb, maar nog niet het gevoel heb dat het door gaat zetten.
Op die test zie ik een flauw streepje verschijnen. Ik wacht nog wel 3 dagen en doe dan nog een test. Het kan namelijk zijn omdat ik zo graag zwanger wil zijn, dat ik het mij in beeld. (even het verstand laten spreken)
Woensdag moet ik trouwens toch naar de huisarts, dus dan vraag ik het wel gelijk.
Mijn borsten zijn nog wel gevoelig, en dat had ik de laatste paar maanden niet. Deze maand voelde het ook anders aan. Maar ja, we hebben maar 3 keer geklust. Vanwege het werk en drukte prive, is er niet veel van gekomen.
Dus please duim voor me.

Thanks,

Sandra D.

Hi Sandra,

Ik hoop het voor je dat de HA je woensdag goed nieuws kan geven!
Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje als jij, maar ik heb nog geen test gedaan, omdat ik dat best eng vind. Ik moest zaterdag ongesteld worden en ben het nog steeds niet. Ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen.
Wij hebben afgelopen maand ook niet heel erg ons best gedaan om tijdens de eisprong er voor te gaan, we zijn nl. met ons nieuwe huis bezig. Het zal mooi zijn als we gaan verhuizen om dan met zn "3en" ons nieuwe huis te betrekken.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Hou me op de hoogte!

Groetjes, Pep

hoi sandra
we kunnen ons de hand schudden, ik ben nu twee dagen overtijd en ik heb ook een test gedaan alleen was hij bij mij negatief.
toch heb ik me heel anders gevoeld afgelopen maand,
moe, zweten, pukkels en anders dan anders. nou ik wacht nog gewoon een aantal dagen af en dan zie ik wel weer verder.
ik ga er maar van uit dat ik op moet naar de derde ronde.
maar weer klussen dus.
zoals ik van jou hoor ben je wel degelijk zwanger een streepje is een streepje!!
nou in ieder geval succes en hou ons op de hoogte.
groetjes pally  

Meiden,

Ik duim voor jullie! Niets zo onzeker als een negatieve test als je overtijd bent!
Dan wil je toch zeker een positieve test hebben..................!

Toi, toi,toi,

SUUS

Wauw volgens mij komt er nog iemand op de zwangerlijst

spannend

veel liefs natasja

oei spannend.

Ik duim voor je dat je snel een dikke vette streep mag zien!

laat je het ons wel weten he!(anders blijf ik duimen)

liefs Cindy

He hoi,

Nou ik moet morgenvroeg ook bij de huisarts zijn. Spannend.
Ik ben ook overtijd en heb al 2 testen gedaan. Helaas kwam er niks uit, niet eens een vaag streepje!!hahahaaha, maar begrijp echt heel goed hoe erg je ermee bezig kunt zijn.
Ik had laatst wat raars, afgelopen zaterdag. Ik was met mijn vriend in een winkel en hoorde een babytje heel hard huilen. Heel raar, maar door het horen van dat babygehuil kreeg ik echt hele zere borsten. Ik schrok hier echt van en ben maar weggegaan. Zou het toch zo zijn?

He hallo,

Ben bij de huisarts geweest. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, want de beide testen waren negatief. We gaan gewoon weer verder en zien wel wat ervan komt.

Terug
Bovenaan