Misschien wel, misschien ook niet?

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag allemaal!

Ik het me pas net ingeschreven voor dit forum omdat ik al even zocht naar een leuke site om met dames en hopelijk moeders of moeders in spé ervaringen te wisselen.

Mijn vriend en ik hebben vorig jaar September besloten dat wij graag een kindje wilde en daarom ook gelijk gestopt met de pil...Natuurlijk hoop je dat jij ook bij die gelukkige hoort die gelijk zwager raakt maar dat was helaas niet zo. Ik raakte daar gelukkig niet van in de stress ;-) Ik ben vorige maand begonnen (na mijn laatste menstruatie) met ovulatietesten (dat ging goed en was ook heel duidelijk) uiteraard hebben mijn vriend en ik ons seksleven daarop aangepast :)

Nu heb ik eigenlijk gelijk na mijn eisprong best last van mijn buik en ben ik ook heel erg moe sinds 2 weken, mijn borsten zijn volgens mij wat gespannen en groter en heb ik zo af en toe behoorlijke stemmingwisselingen...Ik moet a.s. maandag ongi worden maar ik kan eventueel morgen al een zwangerschapstest doen.

Uiteraard hoop ik dat wij een kindje mogen krijgen maar ik vroeg me af of jullie je ervaringen met mij willen delen, ik ben erg benieuwd of mensen ook al zo vlug symptomen of 'klachten' hadden?

Alvast bedankt,
Gr Lynn30

Hoi Lynn!
Ten eerste welkom!

De klachten die jij beschreef had ik mijn vorige cyclus ook. Helaas is het bij mij in een vroege miskraam geeindigd, maar het waren bij mij wel degelijk zwangerschapsverschijnselen!

Met vroege testen zou ik oppassen als ik jou was. Ze geven niet altijd een juiste uitslag. Soms geven ze positef aan, terwijl je voor je ongi toch nog een zeer vroege miskraam krijgt (waar je niets van merkt). Of ze geven negatief aan en geven je dus een extra gevoel van onzekerheid. Zelf wacht ik liever nog een paar dagen dan al vroeg te testen.
En ja, ik weet het... er is niets meoilijkers dan wachten, haha!

Liefs Daisy

hoi,
allereerst welkom hier!!

ik zelf ben geen voorstander van de vroege test, omdat die best onbetrouwbaar zijn. En heb ook vaker gehoord dat er meiden zijn die positief testte met die vroege test en dat ze in 1 van die dagen een miskraam hadden gehad.. als ze gewoon op de 'goeie' dag hadden getest hadden ze het nooit geweten.
70% wordt afgebroken voordat de nod is!!

Ik zou dus gewoon nog ff wachten tot maandag met testen!!

Succes meid!

Dank jullie wel voor het hartelijke welkom en jullie reacties!

Wachten is indd elke maand weer het vervelends, ik ben de afgelopen weken de dagen letterlijk aan het aftellen, ik ben er natuurlijk wel mee bezig maar het komt meer door deze 'symptomen' die ik nog niet eerder heb gevoeld. Mijn buik is ook opgeblazen en ik heb nou ook sinds vandaag last van lage rugpijn. Het kan ook komen omdat ik maandag ongi moet worden maar je hoopt toch altijd op iets anders!

Ik neem jullie advies ter harte en ik wacht gewoon tot maandag! Bedankt!!

Liefs Lynn

Hoi hoi,

We zijn sinds september bezig voor een tweede en mij cyclus is totaal in de war sindsdien en daarom ben ik vorige maand met ovu testen begonnen. Toen op dag 18 een positieve test en op dag 25 ongesteld geworden. Veel te vroeg dus...

Met vroeg testen zou ik oppassen en proberen het nog even vol te houden Tos echt zonde geld. Ik weet het moeilijk is, heb er zelf ook moeite mee. Ik moet nog wachten tot 26-6.

Dank je wel Annemootje voor je reactie! Wat super vervelend dat je eerst positief testen en daarna ongesteld werd....volgens mij zit je dan helemaal in een achtbaan van emoties...

Aangezien ik hier van meerdere dames hetzelfde advies krijg...volg ik dat braaf op ;-) Het is niet makkelijk om nog 4 dagen te wachten maar het is wel het beste!
Jij ook succes met 'wachten', hou je sterk hé?!

thanks again allemaal. Liefs Lynn

Terug
Bovenaan