Misschien wel weer leuk: foto's van de kids....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik zag dat sommigen al een fotootje bij het voorstellen hadden geplaatst. Misschien leuk om nog even een hele discussie (??? hoe moet ik dat nu noemen??? ) met allemaal foto's van onze kids?

Groetjes,
Natasja

altijd leuk! Ze veranderen ook zo snel.
Deze foto is van begin deze week.

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

jaaaaa foto's!! ben ik dol op:
IMG_3642_1kl.jpg

ok gaan we nog eens
hmmmm vaag, het wil niet lukken, iets over cookies expired, lekker vaag hihi

enfin hier zijn foto's van mijn kroost te bekijken:
www.studiorenate.nl

bij baby's zie je Everest en bij kinderen staat Randy ;-)

quote: RenateG reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2007 13:19:03'));

jaaaaa foto's!! ben ik dol op:
http://www.renateg.nl/Baby/IMG_3642_1kl.jpg

€

nog 1 x een poging wagen

mijn persoonlijke favoriet

en dan nog 1

met deze foto ben ik bij de Etos hier 1e geworden, per 7 mei komen alle finalisten voor de Superbaby 2007 wedstrijd van 2007 op de site van Etos te staan en ik hoop zoooooo dat we erbij zitten. We kunnen een vakantie winnen naar Mallorca, oooooh wat zou dat te gek wezen, even lekker weg na alles wat gebeurd is, maar afijn:

onze kleine mooie meid dus en haar pappa

Hee Renate, wat een mooie foto's. je kunt wel zien dat je het vaker hebt gedaan (haha). Wij hebben niet meegedaan met de footwedstrijd van Etos, want wij konden niet kiezen welke we zelf het mooiste vonden. Hieronder wat foto's van onze bengels!

Dit is mijn kleine mannetje. Hij wordt volgende maand 2 jaar.

Ons kleine meisje in het zwembad

Hier is ze in de dierentuin in het zonnetje aan het nagenieten van haar voeding.

Op deze foto laat Liv zien dat ze hele mooie ogen heeft, maar dat niet duidelijk is welke kleur.
Patricia

Terug
Bovenaan