Misschien Zwanger ?? Symptomen maar toch negatieve tests.

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zal maar bij het begin beginnen.
Mijn vriend heeft in zijn kinderjaren (is nu 24) een hoop chemo gehad waardoor hij aanvankelijk geen zaadcellen produceerd (lang verhaal).
Nu is hij 1,5 jaar geleden begonnen met het spuiten van hormonen. Pregnyl en sinds 3 maanden Menopur. Dit om zaadproductie op gang te brengen.
Hele spannende tijd dus en veel ziekenhuis bezoeken.
We hebben al een aantal keer zaadonderzoek laten doen met negatief resultaat.
De volgende keer is pas begin januari. theoretisch zal er op dit moment zaad in KUNNEN zitten.

Maar... ik ben nu al 10 dagen overtijd. heb normaal altijd een hele regelmatige cyclus van 30dagen.

Ik heb al wat symptomen wat op een zwangerschap kan wijzen.
Erg moe, misselijk met vlagen, pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, opvliegers en honger. Ik geloof niet dat dit erop kan wijzen dat mijn menstruatie er aan zit te komen, want heb dit nog nooit zo gehad.

We hebben nu al 3x een test gedaan. 1e : 2dgn overtijd 2e: 6dgn overtijd 3e was vanochtend : 10dgn overtijd.

Zijn er meer onder jullie die hier ervaring in hebben? Met name bedoel ik dan, veel symptomen hebben maar toch negatieve tests.
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn moeder toen ze van mij in verwachting was ook de eerste 2 weken negatieve tests heeft gehad. Wellicht dat het hiermee te maken kan hebben?

Nou een lang verhaal. Maar meteen een goede kennismaking :)

groetjes!

heey

allereerst welkom...
Wat rot zeg al die chemo;s
Is dus een hele opgave voor jullie om zwanger te worden begrijp ik eruit...

Lastig al 10 dagen overtijd...
Heb het zelf nog niet mee mogen maken, maar weet van een vriendin dat ze bij beide zwangerschappen pas bij 14 dagen overtijd positief testte...
Misschine over paar dagen nog een keer proberen en anders misschien toch even contact opnemen met het ziekenhuis...

Succes

Hai meid,

Allereerst welkom! Wat een vervelend verhaal qua chemo's en dat je dan ook nog moeilijk zwanger kan raken.... pfff....heftig! Ik neem mijn petje voor jullie af!

Ik heb helaas ook geen antwoord voor je, ben wel eens een paar dagen overtijd geweest maar nog nooit 10 dagen en al helemaal niet met alle bijbehorende symptomen die jij opnoemt. Ik zou toch denken dat je zwanger bent...... wij horen (hier op het forum) wel vaker van dames die pas enige tijd na nod positief testen, het kan natuurlijk zijn dat jou lichaam langzamer het hcg hormoon aanmaakt..... Laten we dat hopen!

Anders toch even de huisarts of het ziekenhuis bellen voor een bloedtest, dan heb je gelijk een antwoord!

Sterkte! Ook voor je vriend!

Liefs Lynn.

Hoi hoi,

Ook ik wens je welkom en kan je uit ervaring vertellen dat het zeker kan!!

Zowel bij mijn eerste als 2e zwangerschap had ik ook redelijk snel na overtijd te zijn de overduidelijk zwangerschaps symptonen. Maar tests negatief tot ruim 8 a 10 weken verder. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook gewoon ongesteld bleef worden maar was opeens heel onregelmatig en ook niet zoveel. Dus nadat ik overtijd was werd ik opeens voor een dag ongesteld. Maar omdat de symptonen aanhielden ben ik na de huisarts gegaan. Bloedtest kan uitsluitsel geven.

Wat ik je als tip wil meegeven is dat je nooit in onzekerheid moet blijven zitten.

Bedankt voor jullie reacties!
Super spannend dus allemaal.

Zaterdag willen we eventueel ook weer een test doen, dan ben ik 2 weken overtijd.

Ik zal het jullie laten weten! :)

p.s. ik heb mijn acountnaam veranderd.

Lastig meid, hopelijk nu al een positieve test. Dat zou toch een mooi uiteinde van 2012 zijn.
Wenser

Welkom op dit forum!

Wat een heftige start zeg!
Maar wel fantastisch met de technieken van nu dat het zwanger worden voor jullie niet onmogelijk is!

Ik zelf ben 26 sept gestopt met de pil en had na twee weken alle verschijnselen van een zwangerschap! Wij gaan nu voor de derde dus ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. 5 negatieve testen en 53 dagen later werd ik ongesteld....
Ik weet dus precies wat je bedoeld. Alleen jij bent niet meer aan het ontpillen dus zou je gewoon na 30 dagen weer ongi moeten worden.
In combi met je man: de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet ben je wel degelijk zwanger alleen test je net als veel meiden, en je moeder, veel later positief omdat je hcg langzamer wordt aangemaakt...
Test van het weekend nog eens maar ga anders echt naar de huisarts en vraag om een bloedtest.

Heel veel succes en hopen op een positieve test!!!!

Jeetje heftig wel!
Ik heb beide zwangerschappen pas een week na nod positief getest, het kan echt wel langer duren. Hopelijk snel een + test voor jullie!!

Terug
Bovenaan