Misschien zwanger van de tweede.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het ziet er naar uit dat ik ws. zwanger ben van de tweede. Ik had gisteren ongi moeten worden maar tot op heden helemaal niets. Wel al meer dan een week pijn in mijn buik en veel witte afscheiding. Ik wacht dus gewoon deze week nog af en test het weekend.

Ik ben heel benieuwd of hier nog meer meiden zijn die al een kindje hebben en graag een tweede willen. Het is bij ons wel erg snel hoor. Ik ben net gestopt met de pil. Bij de eerste hebben we twee jaar moeten wachten voordat ik zwanger werd. We hadden ook al onderzoeken in het ziekenhuis gehad (waaronder een HSG onderzoek) dus wij gingen er nu van uit dat het ook wat langer ging duren. Niet dus waarschijnlijk. Ik zelf ben bijna 35 en mijn man wordt 39 dus ook een reden om niet al te lang te wachten dus.

Tot mails misschien!

Groetjes,
Rosanne

hey rosanne

ik had de 23 deze maand ongi moeten worden dus heb ff gewacht toen toch gauw een test gedaan en nu ben ik zwanger van de 2e kindje mijn 1e is nu bijna 17 maand dus als de 2e komt is hij 2 en een maandje
ik ben zelf nu 24 jaar
dus als ik jou was zou ik gauw ook testen
ik ga alvast voor jou

groetjes lamitha

Hoi Lamitha,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Leuk dat je reageert. Hoe voelt het nu? Om weer zwanger te zijn? Spannend toch weer hè? Maar ook een beetje anders omdat je het allemaal al een keertje hebt meegemaakt.

Ik vroeg mij eigenlijk af of jij ook zo'n pijn in jouw buik hebt gehad rond de tijd dat je eigenlijk ongi moest worden. Ik weet het nl. niet meer van de vorige keer.

Ik laat het nog wel weten als het inderdaad zo is, later deze week.

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne!

Wij zijn ook "bezig" voor een 2e! Inmiddels gaan we weer voor ronde 3. Onze zoon is nu 28 maanden oud. Ben benieuwd wat er uit je test komt.....en of je wel kunt wachten tot het weekend...hahahaha! Suc-6 ik duim voor je!

Groetjes MIran

Hi Rosanne,

Spannend dat wachten. Knap dat je dat kan....ik zou allang een test gedaan hebben...hihihihi.

Ook wij willen graag een tweede kindje. Onze zoon is 23 maand.
Bij ons ging het net omgekeerd als bij jou. De 1e was meteen in ronde 2 raak. Nu zijn we 'al' in de 9e ronde.

Succes en hou ons op de hoogte wat de uitslag van je test is.

Liefs, Clau

Hoi Rosanne,

Ik ben Kat, 31 jaar oud, en wij gaan ook voor een tweede. Mijn man is ook al wat ouder. Hij is 40. Onze zoon is nu 27 maanden. In maart van dit jaar  was ik al eens zwanger, maar dat liep helaas mis. Dat was na 3 rondes gelukt. Bij onze zoon heeft het (met eerst  een miskraam) ruim 1,5 jaar geduurd. Wij dachten dus ook dat het wel weer even zou duren. En nu na de miskraam zitten we er gewoon op te wachten. We zitten alweer in ronde 3. Maar ik denk dat het dit keer weer niet raak is. Voel uiteraard weer van alles, maar ben al vaker voor de gek gehouden door mijn lijf. Maar volgende week maandag word er meer duidelijk. Dan is mijn NOD.
Ik hoop voor jullie dat het raak is! Gauw testen, dan weet je het zeker. Ik ga voor je duimen.

Groetjes, Kat

hey rosanne

ik weet het ook niet meer wat je wel en niet   voelt , het is elke keer zo verschillend
ik heb op dit moment nog nergens last van maar komt nog wel denk ik

gr lamitha

Ha Lamitha en de andere meiden,

Bedankt voor jullie reacties.

Momenteel kamp ik echt met flinke pijn. Ik verwacht gewoon elk moment dat ik ongesteld word maar tot op heden niets. Wel heb ik erg last van mijn darmen en dat had ik de vorige keer ook kan ik mij herinneren. Ik heb een spastische darm dus die reageert gauw op dingen die anders verlopen in mijn lichaam. Vandaag 1 dag over tijd. Zegt nog niets natuurlijk. Helemaal niet omdat ik voordat ik mijn zoontje kreeg ook wel eens op dag 35 ongesteld werd en ik ben natuurlijk net gestopt met de pil dus de cyclus moet nog op gang komen. Als dit zo is dan is het maar zo hoor. Ik bedoel: dit is pas onze "eerste ronde" dus ik mag niet klagen.

Nou, ik houd jullie op de hoogte en ben ook benieuwd als  iemand van jullie goed nieuws heeft (behalve Lamitha dan want die geniet momenteel al van de gedachte over 8 maandjes weer een kleintje in haar armen te mogen sluiten, toch?)

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan