Misschien zwanger van de vierde

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb drie prachtige jongens van 5,4 en 2 jaar. Nu zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben van de 4e. Het is niet zeker, want de testen zijn nog niet zo positief! (ik heb dr alweer 4 gedaan van de action)! Op de ene test zie je helemaal niets, en op de andere een brede (zeer lichte streep) dus het is nogal onduidelijk. Morgen afwachten, als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ben ik 4 dagen overtijd.

Ik laat het jullie weten morgen!

Helaas pindakaas.. vanmorgen ongi geworden.
Toch wel een beetje teleurgesteld.. wat gaat er toch veel door je hoofd, als je ook maar even DENKT dat je zwanger zou kunnen zijn. Je ziet het al helemaal voor je.. en dan ineens.. is dat gevoel weer weg..

Maargoed, ik ben een heel gelukkige moeder van drie knappe jongens.. dus wat wil je nog meer. Je staat er dan wel weer even bij stil, hoe moeilijk het moet zijn, voor vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen, of bij wie het zeer moeizaam gaat.

En nu maar weer die vervelende menstruatiedagen door zien te komen....... buikpijn!

He, bah....Dat is jammer hoor...
Ik ben moeder van 4 jongens en ik wens je toe dat jullie wens snel vervuld mag worden, want 4 kids is echt een heerlijkheid :)

Terug
Bovenaan