misschien zwanger

hoi meiden,
ik weet niet of ik mijn vraag hier moet plaatsen,maar doe het toch maar.Ik ben zelf moeder van een zoontje van 22mnd en ben wel weer aan de pil en ben in de eerste week 1 pil vergeten en ze zeggen dat als je in die week de pil vergeet en toch hebt gevreeen dat er een kans in zit dat je zwanger bent.Ik heb last van buikpijn ,pijnlijke borsten en af en toe wat misselijk.Vandaag een bloeding gehad,kan ik nu zwanger zijn?
De huisarts zegt dat als ik in de stopweek niet ongesteld word dat ik dan een test kan doen,maar ik wil niet nog 2 weken wachten.Als ik wel zwanger zou zijn zou ik dat niet erg vinden,maar mijn zus is nu net 12 weken zwanger na haar zoveelste keer ivf en ik wil haar niet voor het hoofd slaan ,sorry voor mijn lange verhaal,maar misschien heeft iemand tips of gewoon een praatje.
Tot later !
Groetjes Jen.

Het schijnt inderdaad zo te zijn dat juist de eerste week van je pilstrip het belangrijkst is. Als je er dan een vergeet, zou je zwanger kunnen raken als je onveilig vrijt. Ik zou als ik jou was meteen een test doen op de dag dat je normaal gesproken ongesteld moet worden. Dus toch nog even wachten, helaas. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je het vervelend zou vinden tegen over je zus. Maar aan de andere kant zal ze het je van harte gunnen neem ik aan, en zal ze zelf ook wel in de wolken zijn nu zij zwanger is. Succes in ieder geval! groetjes.

Stel dat je zwanger bent dan is het toch niet goed om de pil door te slikken (lijkt mij, al die hormonen). Je wilt het dan toch ook weten. Enne. als het raak is, ben je tegelijk zwanger met je zus. Kan ook leuk zijn. Succes.

Afwachten is volgens mij het enige wat je kunt doen.

Wat je zus betreft, ze weet hoe bijzonder het is, dus waarom zou ze niet blij zijn voor je? Kan me wel voorstellen dat ze het 'niet eerlijk' vindt dat het bij jou zo gemakkelijk is gegaan, maar het gaat er uiteindelijk om dat je (misschien) zwanger bent.

Misschien is het anders verstandig het pilverhaal achterwegen te laten mocht je zwanger zijn.

Ik weet niet of je de pil nu nog slikt, maar daar zou ik in ieder geval gelijk mee stoppen en mocht de test positief zijn, dan gelijk een potje foliumzuur halen.

Succes!

Ik zit met hetzelfde verhaal, in de 1 ste strip de 1 ste pil vergeten en meer dan 24 uur daarna ingenomen en onveilig gevreeen.
Ik zit ook te twijfelen of ik nu een zwangerschapstest ga halen of niet.

Groetjes

Terug
Bovenaan