Misschien zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames, ik ben nieuw op deze site en de informele sfeer spreekt mij erg aan. De dames die zwanger zijn wil ik graag feliciteren met hun aanwinst!
Ik heb een vraag aan jullie.
Weet iemand wanneer je kan beginnen met testen? Ik ben niet misselijk, wel moe en heb gespannen borsten en een lichte pijn in de tepels. Ook heb ik een witte afschijding met een rood roze kleur. (dat allemaal 3 dagen na het bewuste klus moment)Ik ben flink aan de klus geweest voor, tijdens en na m'n eisprong. (dat is nu een week geleden)Moet er wel bij zeggen dat ik dus nog niet overtijd ben.
Maar moet je daar ook echt op wachten om zeker te zijn van je zaak??

Groeten Jonge Bruid

Er zijn wel testen die je voor je NOD kunt gebruiken (Romed), maar ik heb van diverse mensen gehoord dat die niet altijd betrouwbaar zijn. Daarnaast gaat iets van 70% van de zwangerschappen voor je NOD nog mis, dus dan kun je wel een positieve test hebben, maar word je toch ongi.
Kortom, om teleurstelling te voorkomen is het beter om tot (na) je NOD te wachten met testen.

Veel succes!!

Je kan het beste testen vanaf de dag na je NOD-dag.
Sommige testen zeggen dat je bv. al 5 dagen voor je NOD positief kunt testen, maar de kans is klein, omdat je hcg in je urine dan ws. nog te laag is om positief te testen.
Gewoon afwachen dus, hoe moeilijk het ook is.

Hallo jonge bruid,
Je kunt pas gaan testen vanaf de eerste dag dat je zou moeten gaan menstrueren...ik heb hetzelfde gedaan, was 5 dagen overtijd en heb net het mooie nieuws gehad!
Doe de test niet nu of voor je menstruatie datum, dat heeft geen zin.
Hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel succes!
Liefs M.

Terug
Bovenaan