Misschien zwanger?

A

Anoniem

Guest
14 Maart ben ik gestopt met de pil, 17 maart werd ik ongesteld.

Nu had ik 15 april ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet..

Afgelopen maandag hele dag ziek op bed gelegen... en werd ook nog es verkouden (griepje dus dacht ik)
Zere tepels..
En eergister kreeg ik ontzettende last aan de zijkant van mn buik. (Niet zoals menstruatiepijn voelt, maar anders)

Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn?
Een test morgen, verstandig?

Hoi Janet,
ja dat zou kunnen. Ik zou morgen inderdaad gewoon testen. Als de uitslag negatief is wil dat niet meteen betekenen dat je niet zwanger bent, omdat het kan zijn dat er nog te weinig zwangerschapshormoon in je urine zit. Als je minimaal 3 dagen later nog niet ongesteld bent kan je opnieuw testen.
Veel succes. Ik zal voor je duimen dat het raak is.
Groetjes V.

Het kan zo zijn dat je zwanger bent, maar even goed ook niet om eerlijk te zijn.
Als je menstruatie op gang moet komen herken je vaak je eigen lichaam niet meer.
Het kan nooit kwaad om een test te doen natuurlijk.
Veel succes en zal voor je duimen

Vanmorgen test gedaan (geen ochtendurine) maar test was helaas negatief..

Zal t komen doordat ik nog maar kort geleden met de pil gestopt ben, of moet ik gewoon nog ff wachten met testen?

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:56:38'));

Zal t komen doordat ik nog maar kort geleden met de pil gestopt ben, of moet ik gewoon nog ff wachten met testen?

hoi janetje22,
ik dacht ook effe dat ik kon gaan testen ,maar helaas, ben in december gestopt met pil, maar heb wel minstens 10 jaar geslikt. ik menstrueer nu regelmatig (om de 30 dagen), maar vermoed dat mijn lichaam nog dat gwend is. Wel ben ik sind sik gestopt ben veel en veelkorter ongesteld (2 a 3 dagen ipv 5!)

quote: boekie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 16:22:22'));

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:56:38'));

hoi janetje22,
ik dacht ook effe dat ik kon gaan testen ,maar helaas, ben in december gestopt met pil, maar heb wel minstens 10 jaar geslikt. ik menstrueer nu regelmatig (om de 30 dagen), maar vermoed dat mijn lichaam nog dat gwend is. Wel ben ik sind sik gestopt ben veel en veelkorter ongesteld (2 a 3 dagen ipv 5!)

Damn.. das wel een tegenvaller... Heb je misschien msn? Misschien leuk om hierover te chatten?

Terug
Bovenaan