Misschien zwanger

<p>Hello allemaal,</p><p>Ik ben 24 dec ongesteld geweest van 1 jan t/m 7 jan waren mijn vruchtbare dagen en 6 januari mijn ovulatie! We hebben volgens mij die dagen gemeenschap gehad maar niet veilig (voor het zingen de kerk uit, ja ik weet het dat dat niet veilig is). Afgelopen donderdag echt een beetje slijmerig bloed bij het afvegen en 2 dagen lichte krampen gehad. Kan dit een innesteling zijn geweest? </p><p>Een 2e kindje is zeker welkom!</p>

Dat zou wel heel vroeg zijn, als je eisprong op 6 januari was. Een innestelingsbloeding zie je vaak rond je NOD. Gemiddeld is de innesteling zo een 9 dagen na je eisprong (soms eerder, soms later), maar dan duurt het nog even voor het bloed zijn weg naar buiten heeft gevonden. Vandaar dat je dus rond je NOD (uitgaande van een LF van 14 dagen) dat bloed ziet. Niet voor niets wordt het nogal eens verward met een menstruatie.

Voor een innestelingsbloeding denk ik dat het te vroeg is.

Ik heb exact het zelfde. Ook 24 dec menstruatie, 31 dec geslachtsgemeenschap. 6 jan ovulatie en 10 jan 2 druppeltjes bloed verloren. Ook erg misselijk 9, 10 en 11 jan

Bij mijn vorige zwangerschap had ik een vroege test gedaan en was al vroeg positief maar toen was ik zwanger van een 2ling... 
Gebruiker10203719 heb jij het gevoel dat het een innesteling was? 
Ik heb net een ovulatie test gedaan en er was een heeeeel licht streepje te zien... ik ga zo maar ff een vroege test halen

[quote quote=10282782]Bij mijn vorige zwangerschap had ik een vroege test gedaan en was al vroeg positief maar toen was ik zwanger van een 2ling… Gebruiker10203719 heb jij het gevoel dat het een innesteling was? Ik heb net een ovulatie test gedaan en er was een heeeeel licht streepje te zien… ik ga zo maar ff een vroege test halen[/quote]
Geen idee. Gisteren getest en negatief

Terug
Bovenaan