Misschien zwanger??

Hallo allemaal

Ik ben Emma en ik ben 21 jaar.

Ik denk dat ik zwanger ben, want ik heb zo'n vreemd opgeblazen gevoel in me buik en het lijkt ook ronder. Eerst dacht ik dat ik gewoon een dikke buik had gekregen van al het eten maar het is toch een andere vorm.
Heb af en toe ook last van diaree en emotionele buien en volgens mij zijn mijn borsten ook wat gegroeit.
Ik weet niet of ik hier wel goed zit met mijn bericht maar omdat hier iedereen zit die zwanger zijn kunnen mij misschien meer vertellen.

Ik wil het ook graag tegen mijn moeder vertellen alleen ik druf het niet straks denkt ze gewoon van dat het een verbeelding is ofzo dat het gewoon wel een dikke buik is maar niet van zwanger zijn.

Kan iemand mij misschien vertellen wat de verschijnselen hiervan zijn??

Groetjes Emma
 
Lieve Emma,

Als ik jou was zou ik eerst een zwangerschapstest kopen en doen. Verder weet ik niet of je overtijd bent en of je cyclus regelmatig is. Ik  wens je veel succes en hoop dat je nu snel zekerheid hebt. Als je nog vrageb hebt kan je me ook mailen op blambrechts@hotmail.com.

Groetjes Babette 20w2d
 
Lieve Emma,

Het lijkt me wel goed om het aan je moeder te vertellen,kun je samen een zwangerschapstest doen.
Bedoel als je je er zo onzeker over voelt is het fijn dat er iemand naast je staat.
Want wat verschijnselen betreft is het bij iedereen anders,en je kunt voor jezelf nagaan wanneer je laatste menstruatie is geweest of wanneer het weer zou moeten.
Gun jezelf wat rust en doe een test dan weet je het zeker.

Groetjes Karin
 
Hoi Emma

Ik kan me eigenlijk ook alleen maar bij de andere dames voegen, doe een zwangerschapstest en dat weet je het meteen en ben je ook weg uit die onzekerheid!
Ik dacht niet zwanger te zijn omdat ik helemaal geen kwaaltjes had en toen ik uiteindelijk toch testte bij de huisarts bleek de test positief en achteraf was ik toen al 10 weken en 4 dagen zwanger!
Overigens ben ik ook 21, en ben eigenlijk best wel nieuwschierig..
Was of is het ook de bedoeling dat je zwanger raakt of word?
Ik denk   overigens dat je je moeder wel in vertrouwen kan nemen, ik weet uit ervaring dat het moeilijk is maar achteraf blijkt het altijd mee te vallen joh!

ik wil je veel succes wensen en laat het even weten als je meer weet he!

Liefs Sarah  
 
Het was niet mijn bedoeling om zwanger te "worden". Maar het maakt mij ook niks uit als dat wel zo is want het lijkt me echt heel leuk om een kindje te krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Emmie
 
Hallo,

Vanmorgen heb ik de test gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger was.
Alleen heb ik dat gevoel nog wel steeds.

Een vriendin van mij die vertelde mij dat haar moeder ook testen had gedaan en wel ongesteld was geworden maar dat ze toch zwanger was, dus dan ga ik toch maar even een bezoekje brengen bij mijn huis arts alleen ze heeft nu 2 weken vakantie dat is wel erg jammer moet ik zolang wachten.

Groetjes Emma
 
Terug
Bovenaan