Misschien zwanger??

Hallo allemaal.

Ik ben Emma ben 21 jaar en wil graag even wat kwijt!

Ik denk dat ik zwanger ben tenminste zo voelt het.

Ik heb echt   soms van die vreselijke eetbuien oke wel lekker maar wel erg overdreven.
Heb steeds last van mijn onderbuik net of ik ongesteld moet worden
Ben best wel moe slaap meer uit dan anders.

Maar toch word ik wel ongesteld laatste keer was niet zoals anders dit was meer wat donker bloed.
Ik zit aan de pil en ik heb welles gehoord dat als je zwanger bent ook wel ongesteld kan worden ook omdat als je aan de pil zit niet echt ongesteld word, of hoe ik dat ook maar moet omschrijven.

Weten jullie hier misschien meer van??

Groetjes Emma



 
Hai,

Waaron haal je niet even een test, dan weet je het zeker.

Vreetbuien zeggen opzich niet veel, ik heb ze nl. helemaal niet (gehad).
En moe ben ik helemaal niet echt geweest, meer door het warme weer en daardoor slecht slapen. Ben nu ruim 20 weken zwanger.

Het enige 'teken; wat ik had de eerste weken, waren superpijnlijke borsten (kon niet eens onder douche de stralen verdragen) en continu krampen in mijn buik, vooral als ik in beweging kwam, leek op naderende menstruatiekrampen. Mijn menstruatie bleef wel in zijn geheel uit, maar was ook niet aan de pil.

Haal even een test, dan ben je uit onzekerheid!
Succes!

Groetjes,
Sannes

 
hey

Ja ik denk dat ik dat ook maar even moet gaan doen! dan weet ik het tenminste zeker.

Ik heb trouwens wel het gevoel dat mijn borsten wat zijn gegroeid want mijn bh's zitten niet zo mooi meer als eerst. Maar ja dat zegt natuurlijk nog niks.

Ik laat het in deze zelfde discussie van mij wel even weten oke??

Groetjes Emma
 
Terug
Bovenaan