misschien???

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben al een aantal dagen misselijk en heb het heel benauwd, ook moe en mijn rug is nog sneller moe dan anders. Zouden dit voortekens kunnen zijn?
Nog eventjes een weekje wachten en dan.......

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat ik ziek zou worden en wist toen nog niet dat ik zwanger was. Dus misschien.....

Ik vind het heel moeilijk om te wachten tot NOD. Jullie ook??

Groetjes

Hoi Paris,

Nog ffies afwachten. Hoop voor je dat het raak is!!!

Kun je me iets meer vertellen over het feit dat je bij de 1e zwangerschap dacht dat je ziek werd. Hoe voelde je je toen?? Wat waren de klachten.
Ik heb op het moment dat in ongi werd tot en met nu dat ik een soort en met griepje onder de leden heb. Ben moe, soms iets van hoofdpijn (heb ik nooit) en denk in de ochtend misselijke vlaagjes te hebben. Maar goed ben net ongi geweest en mijn vruchtbare dagen moeten nog komen. Omdat mijn ongi niet was zoals ik het gewend ben hoopte ik dat het iets anders zou zijn. Ga er niet van uit, maar wil wel graag weten hoe jij je voelde toen je dacht dat je ziek zou worden en zwanger bleek te zijn.

Groetjes Roos

Hoi Paris!

Al een tijdje voor ik wist dat ik zwanger was had ik ook last van benauwdheid, soms werd ik er door overvallen in rust, maar ook na het traplopen kortademig. Verder was ik een paar dagen voor de tijd erg moe, kon 's middags nauwelijks mijn ogen openhouden.
En ik heb snel last van mijn onderrug, een moe en zeurderig gevoel, dit had en heb ik nog steeds, dus.... ik hoop dat dit voor jou betekent dat je zwanger bent! Veel succes,
liefs Sara

Hoi Roos,

Bij de eerste leek het alsof ik de griep zou krijgen. Moe, misselijk, verkouden en hoofdpijn. Als je deze verschijnselen ook hebt kan het zo zijn ja.....
Ik hoop het voor je!!!
Ik duim voor je!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan