Misschien...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wilde jullie en het zwanger worden eigenlijk een beetje loslaten maar blijf toch steeds meelezen.
Nu wil ik zelf ff wat inbrengen. Afgelopen zondag had ik mijn NOD. Maandag natuurlijk meteen een test (Matcare) ertegenaan gegooid; ik wist het zeker! Negatief....
Errug balen natuurlijk.
Nu, 5 dagen later, op dag 35 van mijn cyclus nog steeds niet ongi. Wel steeds allerlei klachten waardoor ik dacht dat het toch zeker die dag zou gebeuren; buikpijn, pukkels etc. Gisteravond in bed ineens een aanval van hevige misselijkheid en vandaag de hele dag dat vage misselijke gevoel. Bleeeeeh.
Op het werk heb ik een enigszins paranormale collega die zei dat ze dacht dat ik zwanger ben. Zeg ik nog: ja, gek is dat, dat als je iets heel graag wil dat je dat dan zo kan uitstralen. Maar zo lag dat niet volgens haar. Hoewel ik niet echt bijgelovig ben moet ik er wel steeds aan denken....
Ik ga zondag nog een test doen maar houdt nog steeds rekening met ongi worden.
Wel spannend hoor.

Groetjes,

Tsja je weet t natuurlijk nooit!! Laten we duimen voor elkaar (en voor alle anderen natuurlijk), haha...

Maar heb jij ook last van allerlei zskwaaltjes??? Dat heb ik namelijk wel heel erg...van alles, behalve t gevoel vd red devils..

Ik ga denk ik morgenochtend weer testen..je weet t nooit natuurlijk. Misschien nog steeds te vroeg, maar misschien ook niet...

Veel succes en *duimduim*..laat t ons weten!!

xx

Hé mama van drie,

Ga je misschien toch nog mee naar het januari-forum. Spannend hoor, ik duim voor je.

Juup

Hoi hoi,

Nou, ik kon me dus niet beheersen en heb vanochtend de test gedaan. Helaas weer negatief. Dit is mijn langste cyclus ever 37 dagen en er is nog geen enkel teken van ongi. Wel heb ik: gespannen borsten, misselijkheid etc. Nou ja, dit is de derde zwangerschap en bij beide voorgaande keren toonde de test bij een week overtijd overduidelijk de zwangerschap aan. Nu zie ik niks; niet eens een vaag streepje dus ik ga er maar vanuit dat er echt geen zwangerschap inzit (het zou heel onlogisch zijn omdat het HCG hormoon zorgt voor misselijkheid en misselijk ben ik wel dus dan zou die test dat moeten kunnen aantonen niet dan?). Weet jij al iets meer MellaBella?

Groetjes,

Hoi,

Ik lees alleen nog maar van iedereen dat de testen zo laat positief geven. Wat vervelend. Wij gaan nu voor de 2e. Bij mijn eerste had ik het niet eens door en week 5 was ik zo moe dat ik maar eens een test ging halen. Meteen positief. Geen gestress of gedoe. Dat was een stuk lekkerder.

We duimen allemaal maar verder ;-)

Terug
Bovenaan