Misschien...???

Goeiemorgen allemaal, vanmorgen getempt en ik had 37,1. Morgen nod en normaalgesproken twee dagen daarvoor al onder de 37! En bruine prut en buikpijn, nu niks van dat alles (alleen even buikpijn toen ik net drie keer achter elkaar moest niezen). Het wordt wel heeeeel spannend nu (ben als ontbijt al aan mijn nagels begonnen!).
Groetjes, el

EL!!!Dit ga je echt menen he!!! Ik heb zo`n klein vermoeden...maar ik zal maar niet al te enthousiast reageren, want als het straks niet zo is, is de terleurstelling zo groot!!!Ook bij mij hoor,,want ik hoop het zo voor jullie!!!

Nou,,dat worden een paar zenuwslopende uren voor jullie!! Morgen testen!!

Dit is tenminste positief!!

liefs moi xxxxxx

Nee, je hebt gelijk, ik heb ook nog maar een bakje yoghurt met muesli genomen.

Ik word helemaal depri van de spanning, verwacht ieder moment toch bruine prut. En dan morgen temperatuurverlaging en maandag ongi.... Maar eh, dan niet teleurgesteld zijn voor mij hoor, dan gaan we samen naar het februariforum!

Pffff, bestaat er ook zoiets als chocola maar dan dat je er niet dik van wordt en een schuldgevoel van krijgt?

Liefs, el

Ik ben er ook helemaal zenuwachtig van!! Heel vreemd eigenlijk dat je zo met iemand mee kan leven terwijl ik je (persoonlijk) helemaal niet ken!! Dat is weer een nieuwe ervaring moet ik zeggen...Ik zou het ook wel super-gezellig vinden als wij samen naar het februari-forum verhuizen..Maar hoop natuurlijk voor jullie dat het nu echt raak is!!

Ik eet de laatste tijd ook veel meer snoep en dergelijke hoor!! Vooral als ik mij een beetje down voel,,dan denk ik echt het kan mij allemaal niks meer schelen,,word straks (hopelijk) toch dik!!!

Hey el,,,ik hoop dat die bruine troep wegblijft en je temp hoog blijft!!

Liefs moi xxxxx

Hoi moi
Ik ben 7 kilo aangekomen sinds ik met de pil gestopt ben. Voorheen nooit problemen met mijn gewicht en nu constant eigenlijk net een beetje té (vind ik zelf, anderen zeggen dat het wel meevalt).

Zenuwslopend hoor, zo'n dag. Ik denk maar steeds dat het toch wel weer zal komen. Ben zelfs al aan het rekenen voor de volgende cyclus (dan is het pinkstervakantie in de laatste week wachten op nod, heb ik dat, weer zo'n piekerweek?!)

Ik leef ook met jou mee hoor, vind het ook spannend wat er maandag gaat gebeuren! Ik vind het zo grappig dat je bij wijze van spreke mijn buurvrouw zou kunnen zijn!

We moeten vanavond naar een bruiloft, even iets anders aan mijn hoofd gelukkig. Morgen weer tempen en misschien (als het nog nodig is) testen!

Hoe zou het inmiddels met Ayse zijn? Mooie naam trouwens hè. Niets meer van gehoord sinds donderdag. Maar bij haar was de temperatuur al 18 dagen hoog, volgens mij is ze gewoon zwanger. Nu wij nog.....

Liefs, el.

Hoi El,

Ook ik ben een aantal kilo zwaarder hoor!! Ik ben in December 2003 gestopt met roken,,,dus dan weet je het wel he? Ik ben niet dik ofzo hoor,,zo`n 65 kilo,,maar ik woog altijd 5 kilo lichter, mar dan at ik ook best weinig moet ik zeggen!! Wij gaan vanavond lekker uit eten hebben we effe zin in!!

Gezellig vanavond een feestje! Hoe doe je het dan met een borrel??Of drink je nooit?

Ik heb kiespijn bah,,ik denk zomaar dat ik een wortel-ontsteking heb,,al eens eerder gehad en weet dus hoe het voelt!Pijnscheuten in mijn kaak!! Is maar goed dat ik nog niet zwanger ben met al die pijnstillers in mijn mik!! Dindsdag maar even naar de tandarts héél fijn!!!

Ik heb niks meer van Ayse vernomen,,dat gebeurt wel vaker merk ik..dan leef je helemaal mee en dan hoor je er niks meer van!!!

Als ik je niet meer "spreek" een hele fijne avond geniet er lekker van!!Niet teveel piekeren!!

En morgen meteen laten weten hoe of wat he?????

Liefs moi xxxxx

Terug
Bovenaan