Misschien?

A

Anoniem

Guest
We zijn er niet echt bewust mee bezig. Om zwanger te worden dan. Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil omdat ik me elke keer oz dowm voelde. Nou... het resultaat is er... ik voel me weer prima.
Onze kleine is 15 maanden en als er een tweede zou komen zou dat meer dan welkom zijn, maar als het nog even duurt is dat ook prima.

Nu hebben we op dag 10 seks gehad en op dag 11 had ik overduidelijk een eisprong. Ik voel dit bijna altijd. Normaal heb ik die rond dag 14, dus we hebben er niet op gevreeën.
Nu moet ik zondag weer ongie worden maar als ik 14 dagen na de eisprong reken, morgen... het is toch zo dat je altijd 14 dagen na je ei weer ongie wordt????

Wanneer kan ik gaan testen? Ik voel vanalles op mijn manier: veel sneller gevoelige borsten... wat pijnlijk, maar ook groter (op mijn manier!!) Een week na de eisprong begon ik al wat te vernemen terwijl ik normaal pas last van mijn borsten krijg als ik ongie wordt.

ik herken dit van mijn eerste zwangerschap!!! Ik ben nu zo benieuwd!!! Maar ik maak mezelf vast gewoon gek! Maar ik hoop er stiekem toch zo op.

Kan ik morgen ook testen of zouden jullie dit pas volgende week doen... als ik officieel overtijd ben (hoop ik)!

hoi,
je kan gewoon testen hoor.
die dingen zijn zo gevoelig tegenwoordig.
en als het al 14 dagen na je eisprong is kan het wel.
succes.
gr marjan

Hoi bloempje,

Ja idd testen... Spanned... Ik duim voor je !!

Groetjes M

Hallo meiden,

ik heb getest.... NIET zwanger! Heb mezelf weer lekker voor de gek gehouden.... haha. Jammer dat wel, want het was wel super welkom geweest. Na de zomervakantie willen we er weer bewust mee bezig gaan als ik daarvoor niet zwanger ben... nu zien we wel waar het schip strand... de kans is dan niet groot om zwanger te raken maar Loïs is nu nog zo klein... en eentje is ook nog erg makkelijk... dus ik vind het jammer maar tot mijn eigen verbazing kan ik er ook wel weer in berusten... en nu maar wachten op de rode duiveltjes... hopelijk wachten die tot zaterdag want ik zou morgen nog lekker naar de Zwaluwhoeve met mijn lieve zusje...

Rode duivels zijn gisterenavond gekomen.... heb nog lekker kunnen relaxen in de zwaluwhoeve. allemaal volgens het boekje dus. ben wel blij dat mijn lichaam de cyclus gelijk weer zo mooi oppakt!

Terug
Bovenaan