misschien!!!!

vandaag 31 weken van een 2ling.
ben bij de gyn geweest en zij heeft zelf ff een echo gedaan, moet morgen terug komen voor een echte groeiecho.
de gyn dacht dat er 1 baby te weinig vruchtwater had is nog niet zeker dus vandaar dat ik morgen terug moet komen.
maar ben wel een beetje bezorgd wat als het zo is?
is er iemand die weet wat ze dan gaan doen of het echt erg veel kwaad kan voor de baby.
het gekke is ik ben nooit ergens onzeker over en nu opeens wel.
ik hou me groot door te zeggen morgen weten we meer maar ik wou dat het al morgen was.
 
Geen flauw idee :( maar ik hoop van harte dat alles goed komt!!
En je niet gek zitten maken, want dat is het laatste wat je schatjes willen. Heel veel succes morgen!
 
Toen ik 36 weken zwanger was van mijn dochter bleek ze ook te weinig vruchtwater te hebben. Ook kreeg ze te weinig voeding door de navelstreng (nog wel genoeg om van te blijven leven, maar niet meer genoeg om van te groeien) Hierdoor mocht ik om de dag terug komen voor een CTG-scan en echo's. Met 40 wk en 1 dg werd ik ingeleid, omdat haar situatie er toch niet meer beter van werd.
Ik heb me toen die tijd ook verschrikkelijke zorgen gemaakt, maar achteraf bleek het nog best wel mee te vallen. Ze was 100% gezond geboren en is nu ondertussen een lekker eigenwijze peuter.

Ik wens je echt heel veel sterkte vandaag en laat ff weten wat de uitslag van je echo is.

Liefs Mayo
 
Ook ik heb een tweeling gehad. Ze gaan je erg goed in de gaten houden en misschien dat je voor de zekerheid over een week al longrijpingspuiten krijg. Dat mag met 32 weken en mocht het dan nodig zijn dan gaan ze het wel halen hoor maar ze willen het natuurlijk zo lang mogelijk binnen houden wat verantwoord is. Succes en hopenlijk mag de kleine nog even blijven zitten.

Liefs
 
Terug
Bovenaan