Missed abortion 10 weken geen bloedverlies

<p>Hallo</p><p>Ik weet me geen raad meer. </p><p>Met de 12 weken echo zag mijn vk dat het hartje 2 weken geleden gestopt was met kloppen. Heb helemaal geen bloedverlies gehad. Spoedcuretage gehad omdat het kindje aan de grote kant was. Tijdens de curetage veel bloed verloren, na de ingreep al 1 week hevige pijn en de overgebleven stolstels willen er niet uit komen. Gyn zegt dat de baarmoeder de stolsels opneemt klopt dit? Ben al zo vaak op de SEH geweest met klachten maar ze weten het gwn niet meer.</p><p>Heeft iemand dit meegemaakt, wat moet ik doen??</p><p> </p><p>Alvast bedankt</p>

Hoi, 
Ten eerste heel veel sterkte gewenst! 
Ik heb ook een missed abortion gehad en kwamen daar ook op de echo pas achter. Eerst met pillen geprobeerd om het vruchtje af te laten komen. Na een paar weken bleef ik bloed verliezen en heb uiteindelijk toch nog een curetage gehad. Ook hierna nog een tijdje bloedverlies gehouden. Het bloeden stopte niet en begon op een gegeven moment ook een beetje naar te ruiken. Bleken dus nog wat restjes achtergebleven te zijn. Die hebben ze met een kijkoperatie weg moeten branden. 
Het kan zijn dat de stolsels er vanzelf nog uit gaan komen, maar hou het goed in de gaten! Zodra het bloeden niet stopt of begint te stinken, zou ik nogmaals een echo laten maken!

Hey, 
ook hier missed abortion. Curretage gehad, in eerste instantie voelde ik me goed en toen na dag of drie ineens hele erg buikpijn met klonters verlies. Terug zagen ze op de echo rest weefsel. Toen kreeg ik pillen waar ik enorme koorts van kreeg ( bijwerking) dus weer op de seh gezeten. Maar bijna niks bloed verloren door de pillen. Dus ik dacht heeft niks gedaan maar op de echo week later was mijn rest weefsel WEG en voelde ik me ook opgeknapt. Dat is dus wel geresorpeerd door mijn lichaam dus hoe gek het klinkt het kan zeker! En inmiddels dochtertje van 15 maanden en nu 17 weken zwanger van de tweede dus er komt echt einde aan deze ellende. 

Dankjewel jij ook heel veel sterkte.
Ik probeer het verlies te verwerken maar dat gaat moeilijk als je veel pijn hebt en pijnstillers hun werk niet doen. Soms lig ik scheef in bed te schreeuwen van de pijn. Het klinkt raar en heb het nog nooit gevoeld, maar ze lijken op weeën. Het komt en gaat en zo gaat het de hele dag door. 
Gelukkig heb ik a.s vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis en gaan ze weer een echo maken om te kijken hoe het zit met de stolsels.
2e curetage gaat hem niet worden aangezien ik zoveel pijn heb gehad van de eerste curetage afgelopen week. 
Hoelang heeft het geduurd voordat jullie weer zwanger zijn geworden?

Ik ben gelijk zwanger normaal bij poging 1 zeg maar. ( 5e zs nu dus drie miskramen) na de curretage heb ik 3 cyclussen gehad dus mijn lichaam moest echt effe herstellen. Ik wens je heel veel sterkte ??

Terug
Bovenaan