Missed abortion 2

Hoi dames,
Ik meld me ook weer af, gisteren was de echo niet goed. Hartje was gestopt rond de 9 weken en zou nu bijna 11 weken moeten zijn.
We zouden zondag op vakantie dus ik hoop op een spoedcurretage vandaag. Jullie allemaal een goede zwangerschap en ik hoop voor jullie gezonde kindjes!
En ook hoop ik dat het er voor ons ook nog een keer inzit na deze 3 miskramen met 6,5, 15 en 11 weken zwangerschap.

Liefs anne
 
Jeetje wat heftig. Sterkte meid en hopelijk kun je snel terecht ivm je vakantie. Wat naar zeg.

Hopelijk mag het de volgende keer wel goed gaan.

Xxx
 
Wat een k*tnieuws toch weer. Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk mogen jullie bij een volgende zwangerschap een mooi kindje krijgen. Een dikke knuffel!
 
Wat een k*tbericht. Neem de tijd ervoot. Ook al snap ik dat je het liefst pp vakantie wil en dan niet terug joeft of daar naar een ziekenhuis. Let goed op jezelf en je partner.
Sterkte met de verwerking.
Hopelijk mag het bij een volgende zwangerschap wel goed gaan en krijgen jullie een gezond kindje.
Liefs
 
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. De gyn is zo aardig om me morgen al te curetteren. Dan gaan we als alles goed lijkt maandag naar Frankrijk. Wij en ook onze 3 kinderen hebben veel zin in de vakantie. Na de vakantie dan nader bloed en chromosomenonderzoek. Dames geniet maar lekker van jullie zwangerschap, het is toch wel erg bijzonder! Ik heb het vertrouwen dat het ooit nog wel eens goed gaat, we houden de moed er maar wat in.
Liefs anne
 
Wat bijzonder dat je na 3 gezonde kinderen dit hele traject nog gaat doorlopen. Chromosomenonderzoek kom bijna nooit iets uit en na 3 gezonde kinderen lijkt me die kans bijna uitgesloten?

Wij stoppen er mee als deze spruit geboren mag worden. Puur omdat ik de teleurstelling steeds weer een te grote belasting vind voor mij en mijn gezin. Je wordt er niet echt gelukkiger van.

Veel succes en een fijne vakantie.
 
Terug
Bovenaan