<p>Hallo allemaal,</p><p>Soms zie je het allemaal niet meer zitten, het duurt nu al zo lang.. frustraties ten top.. eigenlijk zoek ik gewoon mensen met vergelijkbare ervaring. Om mee te praten. Bij deze dus even mijn verhaal:</p><p>Ruim n jaar geleden gestopt met de pil, meteen n mooie cyclus van 28 dagen. Na ronde 11 eindelijk een positieve test.. helaas mocht t geluk niet lang duren. Met 7 weken n echo gehad.. niet goed. Met 8 weken nogmaals.. niet goed. 18 februari gecureteerd met t idee dat t dan zo snel mogelijk goed zou zijn.. niets is minder waar. 2 weken later bij controle nog restweefsel zichtbaar. Ondertussen nog steeds knal testen! 2x dosis cytotec gehad. Geen resultaat. Weer n echo.. nog steeds weefsel maar wel al n eisprong. Hoopvol dus. Ik zou binnen 2 a 3 weken opgesteld zijn. Helaas ook dat ging niet door. Weer n echo. Nog steeds restweefsel. Mogelijk verklevingen door curetage. Dus afgelopen donderdag een hysteroscopie. Doen ze zonder verdoving want t is niet pijnlijk. Ik ging door een hel en t de behandeling is gestopt. Zaterdag ineens hevig bloedverlies met stolsels. Alsof de kraan open stond.. alles zat onder. Hopelijk was t er nu uit. Gebeld voor n echo want vandaag zou ik een hysteroscopie krijgen met n roesje in de OK. Helaas.. nog steeds hetzelfde weefsel zichtbaar op de echo. Dus toch naar de OK. Bleek het restweefsel vast te zitten in de baarmoeder. Als het goed is is nu alles weg.. 2,5 maand na te weten dat het niet goed was. </p><p style="text-align: left;">Ondertussen weinig steun en begrip van mijn vriend. Die zegt heel simpel het is n x misgegaan. Shit happens. Ook de afgelopen 2,5 maanden stelden volgens hem toch niks voor. Want zoveel was er toch niet mis. Ik begrijp echt niet hoe je zo kan reageren. Praten leidt alleen maar tot vreselijke ruzies zo erg dat hij op de bank slaapt. Vandaag ook alleen naar t zh geweest.. Ik weet t niet meer. Hij vind me obsessief en negatief ingesteld. Eigenlijk weet ik niet eens meer of ik nog wel n relatie met hem wil als dit is hoe hij met moeilijke tijden omgaat. Ook nu geen moment tijd voor me.. we hebben n boerderij en t is mega druk dus sorry schat. Ik heb geen tijd voor je.. </p><p>Iemand enigzins vergelijkbare ervaringen of wat dan ook? </p>