Missed abortion tweeling

<p>Hoi dames,</p><p>Ik zou vandaag 12.1 weken zwanger zijn. Met 8 weken een echo gehad met als verrassing twee kloppende hartjes.</p><p>Afgelopen donderdag 2e echo, helaas waren de hartjes vermoedelijk 3 dagen na de 1e echo gestopt met kloppen. Erg verdrietig.</p><p>Ik heb echter niks gemerkt, buik leek ook verder te groeien, vermoeidheid werd erger. Wat kan je lichaam je voor de gek houden! </p><p>Nu merk ik sinds dat ik het weet, dat ik af en toe een soort van menstruatie krampjes heb. Het lijkt wel nu lichaam en geest het weten, mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op de miskraam. Ik hoop daarom ook dat de vruchtjes voor dinsdag mijn lichaam gaan verlaten, zodat de natuur het oplost.  </p><p>Ik heb dinsdag namelijk een afspraak staan bij de gynaecoloog, om te bespreken hoe nu verder, mochten de vruchtjes nog niet weg zijn. Ik denk zelf mocht ik de keuze krijgen, dat ik voor de pillen ga, zodat wij het zelf kunnen doormaken en het zo een plekje kunnen geven.</p><p>Zijn er nog meer dames in deze situatie? Of heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?</p><p>Gelukkig zijn mijn vriend en ik erg nuchter hieronder. Dat wil niet zeggen dat we geen verdriet hebben. Maar we zijn ons ervan bewust dat de kindjes naar aller waarschijnlijkheid iets onder de leden hadden en dat de natuur heeft besloten dat dit het beste voor hen is.</p><p>x</p>
 
Hoi hoi,
 
wat ontzettend naar en vervelend dat je dit mee moet maken.
wij hebben voor kerst ook een miskraam gehad na een kloppend hartje te hebben gezien. Wij hadden ook gekozen voor de pillen helaas werkte dit niet en na de tweede keer ben ik in het ziekenhuis opgenomen ze dachten aan de buikontsteking. Bij de tweede keer zijn we wel het vruchtje verloren na 3 keer de pillen te hebben gebruikt waren er nog steeds veel grote resten en hebben wij voor wen hyscopie gekozen. Deze operatie heeft weinig risico’s, normaal gesproken mag dit tot 1 cm resten bij ons was dit 2,5 . 
Over de hyscopie was ik heel tevreden en is me erg mee gevallen. Ik kan me voorstellen dat je geen curretage wilt zeker met de risico’s die het met zich medebrengt. 
Hopelijk stoot je lichaam de vruchtjes vanzelf af en is dit allemaal niet nodig. Wie weet heb je wat aan en verhaal, sterkte iig! 
 
Wat ontzettend verdrietig zeg! Op FB is een pagina voor ouders die een of meerdere kinderen van een meerling zijn verloren. Tweelingengeltjes heet het. Misschien heb je er iets aan. Sterkte! 
 
 
Bedankt voor jullie berichtjes!
Vrijdagochtend de tabletten ingebracht, na paar uurtjes heftige krampen/weeen. Dit heeft ongeveer 2,5 uur geduurd. Toen niks verloren op een beetje bloed na.
Rond 18:00 uur kwam wat wij denken, de twee vruchtjes er uit en ook veel grote stolsels. 
Nu heb ik sinds vrijdag elke dag toch nog 1 a 2 uur nog flinke krampen. Met rond de krampen bloedverlies en wat stolsels.
Verder is het bloedverlies over de dag niet meer dan bij een gewone menstruatie.
zijn meer dames die dit hebben ervaren? Paracetamol helpt helaas niet :-(
Vanmiddag de echo in het ziekenhuis, en hopelijk is alles er zo goed als uit 
 
Hi,
 
Wat vervelend dat jij dit ook hebt moeten meemaken.

Ik heb ook ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar dan geen tweeling. Ik had met 8+1 een echo en bij de 12 weken echo kwamen we erachter dat het hartje met 8 weken en 5 dagen was gestopt. 
Uiteindelijk ook doorverwezen naar de gyneceloog en bewust niet voor de pillen gekozen, omdat het bloedverlies op gang was gekomen. Uiteindelijk ben ik na 2 weken bloeden en 4 uur non-stop hevige krampen en weeen het vruchtzakje verloren. Hierin lag onze mini-baby, helemaal compleet.. Wij hebben het begraven..... Ik denk dat je rond jouw termijn de baby's ook niet gemist kan hebben. Het is echt heel duidelijk. Op google kan je naar foto's zoeken.
 
Heel veel sterkte vanmiddag
 
Terug
Bovenaan