<p>Hoi dames,</p><p>Ik zou vandaag 12.1 weken zwanger zijn. Met 8 weken een echo gehad met als verrassing twee kloppende hartjes.</p><p>Afgelopen donderdag 2e echo, helaas waren de hartjes vermoedelijk 3 dagen na de 1e echo gestopt met kloppen. Erg verdrietig.</p><p>Ik heb echter niks gemerkt, buik leek ook verder te groeien, vermoeidheid werd erger. Wat kan je lichaam je voor de gek houden! </p><p>Nu merk ik sinds dat ik het weet, dat ik af en toe een soort van menstruatie krampjes heb. Het lijkt wel nu lichaam en geest het weten, mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op de miskraam. Ik hoop daarom ook dat de vruchtjes voor dinsdag mijn lichaam gaan verlaten, zodat de natuur het oplost. </p><p>Ik heb dinsdag namelijk een afspraak staan bij de gynaecoloog, om te bespreken hoe nu verder, mochten de vruchtjes nog niet weg zijn. Ik denk zelf mocht ik de keuze krijgen, dat ik voor de pillen ga, zodat wij het zelf kunnen doormaken en het zo een plekje kunnen geven.</p><p>Zijn er nog meer dames in deze situatie? Of heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?</p><p>Gelukkig zijn mijn vriend en ik erg nuchter hieronder. Dat wil niet zeggen dat we geen verdriet hebben. Maar we zijn ons ervan bewust dat de kindjes naar aller waarschijnlijkheid iets onder de leden hadden en dat de natuur heeft besloten dat dit het beste voor hen is.</p><p>x</p>