missed abortion!

<p style="text-align: left;">Hi allemaal. </p><p>Momenteel ben ik 7w4d zwanger.. vandaag onze eerste echo gehad en helaas was deze niet zo positief! </p><p>Er was alleen een lege vruchtzak te zien.. ik vraag me nu steeds af waar het vruchtje zich nou bevindt in mijn lichaam en hoe lang het duurt voordat het vanzelf los komt. </p><p> </p><p>Wie heeft hier ervaring mee. </p>

Hey, wat vervelend zeg. Het kan zijn dat het vruchtje nog zo klein is dat het helemaal niet te zien is op de echo. Dat het dus al heel snel na bevruchting gestopt is met delen. Dit heb ik namelijk ook meegemaakt.
Ik heb toen gekozen voor medicatie om de miskraam op gang te helpen. Het wilde niet vanzelf komen.
Sterkte!

Ik heb dit ook gehad, daarom geen voorstander van vroege echo’s. Een week later was er een hartje te zien. Inmiddels een prachtige dochter ?. Ik wens je hetzelfde!

Wat vervelend voor jullie! Ik heb ook een missed abortion gehad. Ook ik heb zoals hierboven beschreven, pillen gekregen om het op te wekken. Ik mocht ook afwachten tot het vanzelf kwam maar ik wilde dit liever niet. Sterkte meid!

Wat verdrietig voor jullie ... Tijdens mijn eerste zwangerschap was er bij mijn eerste echo met 10 weken ook alleen een leeg vruchtzakje te zien helaas. Er is al heel vroeg iets misgegaan met de celdeling en er  heeft nooit een vruchtje gegroeid. Met 10 weken heeft mijn lichaam het weefsel zelf afgestoten. Als jij nu 7 weken bent zou het dus nog best lang kunnen duren tot de miskraam vanzelf tot stand komt, je zou dus eventueel ook kunnen kiezen voor pillen/curettage. 
Sterkte!

Ai wat een naar nieuws. 
Ook ik heb gekozen voor pillen, want zo moeten wachten kan soms lang duren en mijn ervaring is dat je het pas kan beginnen verwerken als het vruchtje weg is en het bloeden stopt. Anders wordt je er constant mee geconfronteerd.

Terug
Bovenaan