Missed abortion

Hoi iedereen,

Helaas heb ik vanochtend geen hartje kunnen zien op de echo. De echoscopiste vertelde dat mijn kindje zoals het er nu uit ziet met 7 wkn en 2 dagen is gestopt met groeien en ik zou nu 9 wkn en 6 dagen moeten zijn. Ze noemde het een missed abortion. Mijn verloskundige neemt vanmiddag contact op met mij. De miskraam moet spontaan op gang komen en anders over een week krijg ik weer een echo. En moet ik gecurateerd worden.
Ik weet dat ik 2 gezonde meiden heb maar god wat doet dit pijn.

Succes met jullie zwangerschappen.

groetjes manuela

Oh wat verschrikkelijk! Je kijkt er toch altijd zo naar uit, zo'n moment om een kleintje te zien!
Ik weet wat je meemaakt en heb het zelf ook mee gemaakt. Het is en blijft een verschrikkelijke gebeurtenis, die je echt een plekje moet geven. Het is erg verdrietig. Je kijkt er zo naar uit, hoe kort je ook zwanger was, dat maakt het niet makkelijker.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je mensen om je heen hebt waar mee je hierover kunt praten. Daar heb ik in ieder geval veel steun aan gehad.

Sterkte!

heel veel sterkte, ik weet helaas ook hoe het is, et doet inderdaad pijn. bij mij hebben ze de miskraam opgewekt met medicijnen, zodat ik er niet al te lang op hoefde te wachten.

eel veel sterkte

groetjes Kaatje

Lieverd.... dit is verschrikkelijk om zo mee te maken... heb ik ook helaas meegemaakt... bij de 1e zwangerschap dacht ik 12 weken zwanger te zijn... was er niks meer... dan komt het heel hard aan weet ik wel!

Heel veel sterkte meid! en elke miskraam komt hard aan, ook al heb je veel kinderen!

Dikke knuffel meid!

Manuela,

Bah, met kippevel lees ik je bericht! Meis al is het kind nr 5, dat maakt niks uit het gevoel was er. Er groeit een ukje in m'n buik, een ukje wat welkom is en dan ineens...donder je naar beneden...keihard.

Wat snap ik je gevoel en ik hoop dat je een heleboel lieve mensen om je heen hebt. Praat als je behoefte hebt, huil als je behoefte hebt, maar luister vooral naar jezelf neem de tijd en praat met elkaar.

Heel veel sterkte gewenst! Veel liefs grote broer

Terug
Bovenaan