Missed abortion

Sorry lieve meiden, maar weer even mijn verhaal spuwen. Vorige keer ook al verteld over mijn miskraam en nu, 2 maanden verder hoor ik nu 10 weken zwanger te zijn.
Het rare is: vanaf het begin voelde ik geen "band". Klinkt stom, maar ik voelde gewoon dat er iets mis was. Dus, bij de vk geweest en alles laten onderzoeken. De eerste keer dachten ze dat ik gewoon nog niet zo ver zwanger was, dus moest ik gewoon een week later nog eens komen. Toen was het wel weer iets gegroeid, maar niet zoals het hoort.
Dit keer wel een foetaal deel gezien, maar het hartje klopt niet en dat hoort dus wel het geval te zijn.
Heel raar verhaal: Ik hoor nu 10 weken zwanger te zijn, het vruchtje is volgens echo maar 6 weken en 4 dagen oud.
Volgende week naar gyneacoloog omdat de miskraam niet uit zichzelf lijkt weg te gaan en uit te sluiten dat het hartje nog gaat kloppen. Ik heb er al afscheid van genomen, neemt niet weg dat ik hier weer heel verdrietig om was. Dit is derde miskraam en ik ben er wel een beetje klaar mee.
Hoeveel emotie moet je nog over hebben? Gelukkig zit het mijn gezinsleven niet in de weg, want ik ben supergelukkig met mijn dochter en ze verbaasd me iedere dag weer en daar geniet ik van en wat niet wil, of niet gegund is, dan maar niet. Dan leg ik me er bij neer......... Maar, dan wil ik het wel zeker weten. Wij moeten geen tweede kindje, maar zouden het gewoon wel graag willen.

Bedankt voor het luisteren!

Liefs, Irene

Jeetje zeg, wat een verhaal. Heel veel sterkte nog de komende tijd.. En zo'n forum als dit, dat is er om even je verhaal te "spuwen".
Liefs

oooh nee wat erg meid....

Mijn zus heeft ook in totaal 5 miskramen gehad, e het blijft iedere keer gewoon KLOTE!!!

Veel sterkte, en ik hoop dat het vruchtje dan zo snel mogelijk afkomt...

Liefs

Ik leef met je mee, wat ontzettend naar. Alle sterkte en ik vind het heel knap dat je er zo in kunt zitten: Wij moeten geen tweede kindje, maar zouden het gewoon wel graag willen.

Dilemma's rondom zw.schap/kinderen zijn gewoon heftig. Ieder op zijn eigen manier. Hou je haaks!

Lieve meiden,
Vannacht "bevallen" van ons kleintje. Gewoon thuis kwam alles op gang. Alleen heel erg geschrokken dat het al bijna compleet was. We gaan het vanavond begraven en hebben het de naam: "Vlinder" gegeven.
Wordt enorm gesterkt door de mensen om me heen en door jullie.
Mijn dochter lijkt alles haarfijn aan te voelen en wilde vanmorgen alleen maar knuffelen, heerlijk!
Vrijdag naar het ziekenhuis om te kijken of inderdaad alles weg is.

Bedankt voor jullie lieve woorden!

Liefs, Irene

Terug
Bovenaan