missed abortion

natasja2013

New member
Hallo,
Ik ben Natasja, 32 jaar en ik heb na een zwangerschap van 9 weken te horen gekregen dat ik een missed abortion had. Ik moest 2 weken wachten tot alles zelf op gang zou komen maar dat gebeurde niet, dus na een week gevraagd om medicijnen omdat ik het liefst wilde dat het op de meest natuurlijke wijze zou gebeuren. op 27 januari is de miskraam dan op gang gekomen en op 05 februari had ik een ovulatie test gedaan welke positief was, maar volgens de arts was het beter om toch een menstruatie af te wachten. nu zijn we 5 weken verder en heb ik nog steeds geen menstruatie, kun je dan nog vruchtbaar zijn of ben je pas vruchtbaar na dat er een menstruatie heeft plaatsgevonden? ik heb eergister en gister een ovulatie test gedaan en die waren negatief en vandaag kwam er een licht streepje (gebruik de testen van de action) kan iemand mij verder helpen of heeft iemand tips voor mij? we willen zo graag weer zwanger worden :(
 
Hoi supertje, ik dacht altijd een week na je menstruatie? tenminste zo wordt dat in de app aangegeven die ik gedownload heb.
 
Nou na precies 6 weken ongesteld geworden! dus nu maar hopen dat mijn cyclus weer op gang komt. Ik had voor vrijdag al een afspraak met de gyn om het e.a. na te kijken, dat is me gelukkig bespaard gebleven :)
 
Terug
Bovenaan